Csatlakozz partnerünk csapatához, ahol a precizitás, az innováció és a minőség iránti elkötelezettség a mindennapok része!
Ebben a pozícióban kulcsszerepet vállalhatsz vevőink elégedettségének biztosításában, a gyártási és minőségügyi folyamatok fejlesztésében, valamint az új termékek sikeres piacra vitelében. Ha számodra a kihívások motivációt jelentenek, és szívesen dolgozol együtt nemzetközi ügyfelekkel, nálunk a helyed!
Feladatok / Tasks
-
Vevői reklamációk kezelése az 8D elv szerint, a kapcsolódó folyamatok nyomon követése és folyamatos fejlesztése.
-
Új termékbevezetések és termékáthelyezések támogatása, PPAP-dokumentáció elkészítése és jóváhagyása.
-
A vevői reklamációkkal kapcsolatos intézkedésekből adódó FMEA-frissítések végrehajtása.
-
Vevői reklamációkhoz kapcsolódó projektek és akciótervek készítése, nyomon követése, aktualizálása.
-
Kapcsolattartás a vevőkkel termékminőségi problémák esetén, aktív részvétel vevői látogatásokon, auditokon és kiértékeléseken.
-
Hibaanalízis elvégzése ismert hibaanalitikai eszközökkel, helyesbítő és megelőző intézkedések definiálása, bevezetése és nyomon követése.
-
Vevői és belső folyamat-auditokra való felkészülés, részvétel és auditok vezetése.
-
Kimutatások készítése a vezetőség számára.
Amit nyújtunk / Offer
-
Bejárási támogatás
-
Éves bónusz
-
Folyamatosan fejlődő környezet
-
Felsőfokú végzettség elsősorban mérnöki területen.
-
Angol nyelvtudás a napi szintű használathoz.
-
Autóiparban szerzett jártasság minőségbiztosítás terén.
-
Erős vevőorientáció és kiemelkedő kommunikációs készség.
-
Magabiztos tárgyalási és problémamegoldó képesség.
-
Magabiztos dokumentációkezelési és prezentációs készség.
-
Minőségügyi szabványok, 8D, PPAP, FMEA és auditálási folyamatok ismerete.