A "Nem működik!" helyett a "Megoldjuk!" a mottód? Akkor nálunk a helyed!
Igen, a vevők néha türelmetlenek és kihívást jelentenek de általad hálás és odaadó partnerekké válhatnak.
Vevői minőségbiztosítási mérnökként nem csak panaszokat hallgatsz, hanem megoldásokat adsz, és elégedett partnereket varázsolsz elő a kalapból.
Ha a problémamegoldás a véredben van, és szereted ha hálásak neked a munkádért, akkor olvass tovább!
Feladatok / Tasks
-
Kapcsolattartás a vevőkkel minőségügyi kérdésekben
-
Aktív részvétel vevői látogatásokon, vevői kiértékelések nyomon követése
-
Minőségügyi reklamációk kezelése a cég rendszerében
-
Hibaanalízis készítése különböző hibaanalitikai eszközökkel
-
Preventív intézkedések definiálásában, illetve bevezetésében való aktív részvétel
-
Együttműködés a társosztályokkal és az anyacéggel
Amit nyújtunk / Offer
-
Alapbéren felüli bónuszrendszer
-
Céges buszjárat költségmentesen
-
Multinacionális környezet
-
Szervezeten belüli előrelépési lehetőség
-
Felsőfokú, végzettség műszaki területen
-
Minőségbiztosításban szerzett tapasztalat
-
Műszaki rajzolvasási tudás és mérőeszköz ismeret
-
Magabiztos angol és/vagy német nyelvtudás (szóban és írásban egyaránt)
-
Jó kommunikációs és problémamegoldó képesség
-
Szervezőképesség, önálló döntéshozatal
-
Autóiparban szerzett tapasztalat
-
Minőségirányításban szerzett tapasztalat
-
Vevői auditok támogatásában/levezetésében szerzett tapasztalat
-
Hibaanalízisben használt eszközök gyakorlati ismerete (8D, 5-Why, Ishikawa, FMEA, CPL, MSA, SPC)