Amiben a Te hozzáadott értéked számít igazán:
- Megrendelések létrehozása, nyomon követése, változások feldolgozása a rendszerben.
- Kapcsolattartás az értékesítési vezetőkkel, ügyfélárak és árváltozások kezelése.
- Ügyfelek egyedi kéréseinek pontos rögzítése és követése.
- Napi szállítások nyomon követése, ügyfelek tájékoztatása, számlák készítése.
- Folyamatos egyeztetés a logisztikával az ügyfélkérések (pl. nyitvatartási idők, időablakok) biztosítása érdekében.
- Backorder riportok rendszeres egyeztetése ügyfelekkel és a tervezési osztállyal.
- Termék- és szolgáltatásismeret elsajátítása az ügyfélkérdések pontos megválaszolásához.
- Proaktív kommunikáció késések és problémák esetén, együttműködés a gyártási és logisztikai osztályokkal.
- Problémák továbbítása az illetékes osztályoknak és megoldási javaslatok keresése.
- Vevői reklamációk kezelése és az ügyfélelégedettség helyreállítása.
- Kapcsolattartás a nemzetközi értékesítési csapattal.
Mi az, amire szükséged van, hogy el tudd látni a pozíciót?
- Felsőfokú végzettséggel rendelkezel.
- Legalább 3 év szakmai tapasztalatod van vevői kapcsolattartóként gyártói környezetben.
- Magabiztos, B2-es angol nyelvtudással rendelkezel, szóban és írásban is, a közvetlen vezetővel való kapcsolattartáshoz.
- Pontosság és precizitás jellemez– a megrendelések, szállítások és adminisztráció hibamentes kezelése érdekében.
- Türelmes, együttműködő személy vagy – a vevői igények megértéséhez és a gördülékeny kommunikációhoz.
- Problémamegoldó szemléletmóddal rendelkezel– a felmerülő problémák gyors és ügyfélközpontú megoldására.
- Energikus, proaktív és segítőkész a személyiséged – a partnerekkel és a belső csapatokkal való hatékony együttműködéshez.
Előny:
- Bármely CRM rendszer ismerete.
Juttatási elemek, amellyel a cég honorálja a munkádat:
- Cafeteria lehetőség: SZÉP-kártya jóváírás vagy napi ebédjegy.
- Napi juttatás, amely SZÉP-kártyára utalható vagy italautomatában felhasználható.
- Utazási támogatás: helyi és helyközi bérlet térítése, illetve üzemanyag-hozzájárulás.
- Jelenléti bónusz havonta.
Gyakran felmerülő kérdések:
Hol lenne a munkavégzés helye?
- Szolnok külső területén, azonban jól megközelíthető helyen.
Milyen a munkaidő?
- Rugalmas: H-P 8:00-16:30, próbaidő letelte után esetenkénti Home Office lehetőség.
Miért válasszam ezt a céget?
- Azért, mert változatos feladatok, támogató csapat és inspiráló, nemzetközi környezet vár rád. A cég fejlődésével te is szakmailag előreléphetsz, miközben barátságos külföldi kollégákkal dolgozol együtt. Rugalmas hozzáállásuk segít, hogy a munkát és a magánéletet könnyen összehangold.
Ha úgy érzed, hogy megfelelsz a követelményeknek, és készen állsz arra, hogy belevágj ebbe az izgalmas kihívásba, ne habozz – jelentkezz most, és légy részese a sikernek!
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [click to reveal website link].