Skip to main content

VEVŐI KAPCSOLATTARTÓ

Amiben a Te hozzáadott értéked számít igazán:

  • Megrendelések létrehozása, nyomon követése, változások feldolgozása a rendszerben.
  • Kapcsolattartás az értékesítési vezetőkkel, ügyfélárak és árváltozások kezelése.
  • Ügyfelek egyedi kéréseinek pontos rögzítése és követése.
  • Napi szállítások nyomon követése, ügyfelek tájékoztatása, számlák készítése.
  • Folyamatos egyeztetés a logisztikával az ügyfélkérések (pl. nyitvatartási idők, időablakok) biztosítása érdekében.
  • Backorder riportok rendszeres egyeztetése ügyfelekkel és a tervezési osztállyal.
  • Termék- és szolgáltatásismeret elsajátítása az ügyfélkérdések pontos megválaszolásához.
  • Proaktív kommunikáció késések és problémák esetén, együttműködés a gyártási és logisztikai osztályokkal.
  • Problémák továbbítása az illetékes osztályoknak és megoldási javaslatok keresése.
  • Vevői reklamációk kezelése és az ügyfélelégedettség helyreállítása.
  • Kapcsolattartás a nemzetközi értékesítési csapattal.


Mi az, amire szükséged van, hogy el tudd látni a pozíciót?

  • Felsőfokú végzettséggel rendelkezel.
  • Legalább 3 év szakmai tapasztalatod van vevői kapcsolattartóként gyártói környezetben.
  • Magabiztos, B2-es angol nyelvtudással rendelkezel, szóban és írásban is, a közvetlen vezetővel való kapcsolattartáshoz.
  • Pontosság és precizitás jellemez– a megrendelések, szállítások és adminisztráció hibamentes kezelése érdekében.
  • Türelmes, együttműködő személy vagy – a vevői igények megértéséhez és a gördülékeny kommunikációhoz.
  • Problémamegoldó szemléletmóddal rendelkezel– a felmerülő problémák gyors és ügyfélközpontú megoldására.
  • Energikus, proaktív és segítőkész a személyiséged – a partnerekkel és a belső csapatokkal való hatékony együttműködéshez.


Előny:

  • Bármely CRM rendszer ismerete.


Juttatási elemek, amellyel a cég honorálja a munkádat:

  • Cafeteria lehetőség: SZÉP-kártya jóváírás vagy napi ebédjegy.
  • Napi juttatás, amely SZÉP-kártyára utalható vagy italautomatában felhasználható.
  • Utazási támogatás: helyi és helyközi bérlet térítése, illetve üzemanyag-hozzájárulás.
  • Jelenléti bónusz havonta.


Gyakran felmerülő kérdések:

Hol lenne a munkavégzés helye?

  • Szolnok külső területén, azonban jól megközelíthető helyen.

Milyen a munkaidő?

  • Rugalmas: H-P 8:00-16:30, próbaidő letelte után esetenkénti Home Office lehetőség. 

Miért válasszam ezt a céget? 

  • Azért, mert változatos feladatok, támogató csapat és inspiráló, nemzetközi környezet vár rád. A cég fejlődésével te is szakmailag előreléphetsz, miközben barátságos külföldi kollégákkal dolgozol együtt. Rugalmas hozzáállásuk segít, hogy a munkát és a magánéletet könnyen összehangold.

 

Ha úgy érzed, hogy megfelelsz a követelményeknek, és készen állsz arra, hogy belevágj ebbe az izgalmas kihívásba, ne habozz – jelentkezz most, és légy részese a sikernek!

A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [click to reveal website link].

VEVŐI KAPCSOLATTARTÓ

Jász-Nagykun-Szolnok
Home office / Hybrid

Published on 22.09.2025

Share this job now