Skip to main content

Pozíció leírása / Job description

Debreceni partnerünhöz keresünk Vám- és termékdíj ügyintéző kollégát.

  • Napi adminisztratív feladatok ellátása
  • Hosszútávú beszállítói nyilatkozatok kiállítása és preferenciakalkulációk
  • Környezetvédelmi termékdíjhoz kapcsolódó nyilvántartás naprakész vezetése, EPR
    díjjal kapcsolatos nyilvántartások vezetése
  • Vámokmányok szakszerű kiállítása, vámhatáridős intézkedések figyelemmel
    kísérése, betartása
  • Vámkezelési nyilvántartások vezetése
  • Ad-hoc export-import szállítmányok teljes körű vámügyintézése (Intrastat, EKÁER)
  • Ad-hoc fuvarszervezési feladatok ellátása, külső partner felügyelete

Elvárások / Requirements

  • Felsőfokú végzettség, vámügyintézői és termékdíj ügyintézői vagy logisztikai
    szakképesítés
  • 1-3 éves releváns szakmai tapasztalat előny (azonban pályakezdők jelentkezését is
    várjuk)
  • Középfokú aktív angol vagy német nyelvtudás
  • Precíz, pontos munkavégzés
  • Kiváló kommunikációs, kapcsolatteremtő, együttműködési és problémamegoldó
    készség

Amit nyújtunk / Benefits

  • Változatos, kreatív munkanapok egyedi megrendeléseken

  • Stabil, kiszámítható, multinacionális háttér

  • Hosszú távú karrierlehetőség

  • Befogadó, támogató csapat, közösségépítés

  • Modern, jól megközelíthető iroda, minőségi eszközök

  • Home office lehetőség

  • Széleskörű juttatási csomag

Randstad Hungária Kft. logó

Vám- és termékdíj ügyintéző

Hungary
Full time

Published on 16.07.2025

Share this job now