
Pozíció leírása / Job description
Debreceni partnerünhöz keresünk Vám- és termékdíj ügyintéző kollégát.
- Napi adminisztratív feladatok ellátása
- Hosszútávú beszállítói nyilatkozatok kiállítása és preferenciakalkulációk
- Környezetvédelmi termékdíjhoz kapcsolódó nyilvántartás naprakész vezetése, EPR
díjjal kapcsolatos nyilvántartások vezetése - Vámokmányok szakszerű kiállítása, vámhatáridős intézkedések figyelemmel
kísérése, betartása - Vámkezelési nyilvántartások vezetése
- Ad-hoc export-import szállítmányok teljes körű vámügyintézése (Intrastat, EKÁER)
- Ad-hoc fuvarszervezési feladatok ellátása, külső partner felügyelete
Elvárások / Requirements
- Felsőfokú végzettség, vámügyintézői és termékdíj ügyintézői vagy logisztikai
szakképesítés - 1-3 éves releváns szakmai tapasztalat előny (azonban pályakezdők jelentkezését is
várjuk) - Középfokú aktív angol vagy német nyelvtudás
- Precíz, pontos munkavégzés
- Kiváló kommunikációs, kapcsolatteremtő, együttműködési és problémamegoldó
készség
Amit nyújtunk / Benefits
-
Változatos, kreatív munkanapok egyedi megrendeléseken
-
Stabil, kiszámítható, multinacionális háttér
-
Hosszú távú karrierlehetőség
-
Befogadó, támogató csapat, közösségépítés
-
Modern, jól megközelíthető iroda, minőségi eszközök
-
Home office lehetőség
-
Széleskörű juttatási csomag
