Debrecenben található partnerünk keresi új kollégáját!
                Feladatok / Tasks
- 
Képzési anyagok kezelése és folyamatos frissítése a vállalat és ügyfelek számára
 - 
Új belépők és meglévő csapattagok oktatása, képzési ütemtervek kidolgozása
 - 
Ügyfélszolgálati interakciók (hívások, e-mailek, chatek) értékelése és visszajelzés biztosítása
 - 
Minőségbiztosítási ellenőrzések végrehajtása, teljesítménytrendek elemzése
 - 
Fejlesztési lehetőségek azonosítása és képzési programok kialakítása
 - 
Szoros együttműködés a különböző csapatokkal a szolgáltatás minőségének javítása érdekében
 
                Amit nyújtunk / Offer
- 
Versenyképes fizetés és juttatások
 - 
Karrierfejlődési és továbbképzési lehetőségek
 - 
Dinamikus, támogató munkakörnyezet
 - 
Onsite, Hybrid vagy Remote munkavégzési lehetőség
 
- 
Előzetes tapasztalat, BPO, Ügyfélszolgálati, vagy Technical Support területen
 - 
Min. 2-3 év tapasztalat minőségbiztosításban (QA)
 - 
Kiváló angol nyelvtudás szóban és írásban
 - 
Erős prezentációs és oktatási készségek
 - 
Microsoft Office és CRM rendszerek ismerete
 - 
Jó szervezőkészség, precizitás és problémamegoldó képesség
 - 
Rugalmasság és alkalmazkodóképesség
 
- 
Ticketing rendszerek, SaaS vagy értékesítési tapasztalat