Skip to main content

Ügyfélszolgálati Senior Tréning és Minőségbiztosítási Specialista

Debrecenben található partnerünk keresi új kollégáját!



Feladatok / Tasks

  • Képzési anyagok kezelése és folyamatos frissítése a vállalat és ügyfelek számára

  • Új belépők és meglévő csapattagok oktatása, képzési ütemtervek kidolgozása

  • Ügyfélszolgálati interakciók (hívások, e-mailek, chatek) értékelése és visszajelzés biztosítása

  • Minőségbiztosítási ellenőrzések végrehajtása, teljesítménytrendek elemzése

  • Fejlesztési lehetőségek azonosítása és képzési programok kialakítása

  • Szoros együttműködés a különböző csapatokkal a szolgáltatás minőségének javítása érdekében



Amit nyújtunk / Offer

  • Versenyképes fizetés és juttatások

  • Karrierfejlődési és továbbképzési lehetőségek

  • Dinamikus, támogató munkakörnyezet

  • Onsite, Hybrid vagy Remote munkavégzési lehetőség


Requirements: 
  • Előzetes tapasztalat, BPO, Ügyfélszolgálati, vagy Technical Support területen

  • Min. 2-3 év tapasztalat minőségbiztosításban (QA)

  • Kiváló angol nyelvtudás szóban és írásban

  • Erős prezentációs és oktatási készségek

  • Microsoft Office és CRM rendszerek ismerete

  • Jó szervezőkészség, precizitás és problémamegoldó képesség

  • Rugalmasság és alkalmazkodóképesség

Benefits: 
  • Ticketing rendszerek, SaaS vagy értékesítési tapasztalat

Do you want new jobs emailed to you based on your search?Subscribe to Job Alerts

Ügyfélszolgálati Senior Tréning és Minőségbiztosítási Specialista

Hungary
Full time

Published on 07.10.2025

Share this job now

Do you want new jobs emailed to you based on your search?Subscribe to Job Alerts