A Rád váró feladatok:
- Vevői információkérések koordinálása,
- Tájékoztatás termékeikről e-mailben és telefonon,
- Beérkező panaszok, reklamációk kezelése, megoldása e-mailben és telefonon,
- Online felületekről érkező rendelések kezelése,
- Vevői elégedettség elérése/fenntartása.
Jelentkezz, ha rendelkezel az alábbiakkal:
- Középfokú végzettség,
- Aktív, magabiztos német nyelvtudás szóban és írásban egyaránt (biztos szövegértés és grammatikai ismeretek),
- Minimum felhasználói szintű számítógépes ismeretek,
- Rendszerszintű gondolkodás,
- Csapatszellem és megbízhatóság,
- Jó problémamegoldó készség,
- Vevőorientált fellépés.
A jelentkezésnél előnyt jelent:
- Ügyfélszolgálati tevékenységben szerzett tapasztalat,
- Egyéb idegen nyelv ismerete,
- Havi egy hétvége elvállalása.
Juttatások:
- Pozícióhoz illeszkedő fizetés,
- Cafetéria valamint próbaidő után Medicover egészségbiztosítás,
- Csapatbónusz,
- Hosszútávú munkalehetőség,
- Multinacionális, segítőkész, együttműködő csapat,
- Modern, színvonalas környezet,
- Próbaidő után vezetővel egyeztetve rugalmas munkaidő és Home Office lehetőség megbeszélés szerint.
Munkavégzés pontos helye:
- Budapest, VII. kerület.
Munkaidő:
- A munkaidő napi 8 óra, amely a vezetővel egyeztetve rugalmasan alakítható, figyelembe véve a telefonos műszakot, ami idősávhoz kötött.
Jelentkezés módja:
- Küldd el számunkra szakmai önéletrajzodat az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezésedet követően:
- Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatod és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilod.
- Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezésedet, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [click to reveal website link].