
Pozíció leírása / Job description
Multinacionális ügyfelünk bővülő csapatába keresünk ügyfélszolgálati specialista pozícióba új kollégát.
-
Kapcsolattartás a vevőkkel, beérkező megkeresések (rendelések, reklamációk, információk) kezelése
-
Ügyféligények és elvárások folyamatos monitorozása, vevői auditokon és látogatásokon való részvétel
-
Vevői megrendelése rögzítése ERP rendszerben, szoros együttműködés a gyártási és logisztikai csapatokkal
-
Szállítások ütemezése és nyomon követése, valamint a szükséges dokumentációk előkészítése
-
Ügyfélpanaszok és reklamációk kezelése, továbbítása a minőségbiztosítási csapat felé, problémamegoldás koordinálása
-
Ügyféladatok és rendelési információk naprakészen tartása ERP és CRM rendszerekben, heti/havi riportok készítése
-
Folyamatos kapcsolattartás az értékesítési, gyártási és logisztikai részlegekkel
-
Részvétel belső folyamatfejlesztési projektekben, vevői elégedettség nyomon követése és javítására javaslatok megfogalmazása
Elvárások / Requirements
- Legalább 2-3 év tapasztalat ügyfélszolgálati pozícióban
-
Magabiztos, folyékony angol nyelvtudás
-
Minimum középfokú végzettség
- B kategóriás jogosítvány és saját autó
-
Kiváló kommunikációs és problémamegoldó készség
-
Ügyfélközpontú gondolkodásmód, proaktivitás
- Magabiztos számítógépes ismeretek
Amit nyújtunk / Benefits
-
Hosszútávú fejlődési és előrelépési lehetőség
-
Cafeteria juttatás
-
Munkábajárási támogatás
-
Aktív részvételi lehetőség a belső folyamatok kialakításában
-
Stabil, nemzetközi háttér és támogató csapat
