Leendő feladatok:
- Transzferárazási koncepciók kidolgozása, összefüggő szakmai vélemények/tanácsadói levelek készítése
- Transzferár dokumentációk készítése, felülvizsgálata
- A kapcsolt ügyletek funkcionális és összehasonlító elemzése, iparági és piaci elemzés lefolytatása
- Összehasonlító kutatás végzése a rendelkezésre álló adatbázisokban
- Eredmény- és költségelemzések készítése
- Ügyfelekkel való kapcsolattartás és tárgyalásokon való részévétel
- A területen történő kutatások, publikációk végzése
Elvárások:
- Felsőfokú gazdasági végzettség pénzügyi, vagy számviteli területen
- Minimum 3–5 év tapasztalat adótanácsadásban, számvitelben, könyvvizsgálatban vagy transzferár területen
- MS office erős felhasználói szintű ismeret (főleg Excel)
- Aktív, középfokú angol nyelvtudás
- Önállóság, pontosság, precizitás, megbízhatóság
- Jó problémamegoldó képesség és fogalmazási készség
Előnyt jelent:
- Egy másik idegen nyelv ismerete
- Egyéb számítógépes üzleti adatbázisok ismerete
- Adótanácsadói képzettség
- Pénzügyi, vagy befektetési területen szerzett tapasztalat
Amit kínálnak:
- Versenyképes jövedelem
- Hangsúlyos juttatások (cafetéria, magánegészségügyi ellátás stb.)
- Stabil vállalati háttér, hosszútávú munkalehetőség
- Kiterjedt, változatos ügyfélkör
- Projekt jellegű feladatok
- Rugalmasság
- Fejlődési lehetőség, támogató kollégák
- Tapasztalt, összetartó csapat
Munkavégzés helye:
- Budapest, 13. kerület.
Munkaidő:
- Hétfőtől – péntekig, napi 8 óra (home office lehetőség megegyezés szerint)
Jelentkezés módja:
- Küldje el szakmai önéletrajzát az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezését követően:
- Kollégáink az elvárások alapján elbírálják pályázatát, és ha megfelelőnek találják, akkor továbbítják azt megbízónknak. A továbbiakban már megbízónk veszi át a kiválasztási folyamatot.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [click to reveal website link].