
Pozíció leírása / Job description
Debreceni partnerünkhöz keresünk Training and Quality Assurance Specialist pozícióba kollégát.
- Vállalati és ügyféloldali képzési anyagok kezelése és naprakészen tartása
- Képzések megtartása személyesen és/vagy online a teljes szolgáltatási csapat részére
- A csapat minden tagjának fejlődésének követése és támogatása a folyamatos szolgáltatásfejlesztés során
- Új belépők számára képzési ütemtervek kidolgozása, karbantartása és kezelése
- Eljárási, információs és technikai dokumentációk hatékony felhasználása
- Telefonhívások vagy e-mailes ügykezelések ellenőrzése
- Minőségbiztosítás felügyelete
- Ügyfélkapcsolatok ellenőrzése és értékelése
- Minőségi és teljesítménybeli trendek elemzése, fejlesztési javaslatok készítése
Elvárások / Requirements
- Legalább középfokú végzettség (érettségi), felsőfokú tanulmányok előny
- Korábbi tapasztalat kiszervezett üzleti folyamatok kapcsán
- Magabiztos angol nyelvtudás szóban és írásban
- Jó kommunikációs és szervező készség
- Kiváló problémamegoldó és után követési készség
- Ügyfélközpontú gondolkodásmód/hozzáállás
- Jó rendszerismeret
- Multitasking
- Kiváló prezentációs és oktatási készségek
- Határidők betartása
- Rugalmasság, alkalmazkodó képesség
- Kreatív gondolkodás a problémamegoldásban
- Microsoft Office programok jó ismerete
- Középhaladó vagy haladó szintű IT támogatási ismeretek
ELŐNY:
- CRM szoftverek használatában szerzett tapasztalat
- Ügyfélszolgálat vagy technikai támogatás területén szerzett tapasztalat
Amit nyújtunk / Benefits
- A szükséges tudás megszerzéséhez fizetett képzést biztosítunk, amelyen nem csak a tudását meríti ki, hanem megismerheti kollégáit, hogy a kezdetektől fogva otthon érezze magát
- Versenyképes fizetés
- Cafeteria
Csapatépítő és szabadidős tevékenységek - Modern irodai környezet
- Próbaidőt követően hibrid munkavégzés lehetősége
- Előrelépés és hosszú munkalehetőség támogatása
