Skip to main content

Titkársági referens

Főosztály: Elnöki főosztály

Álláshely megnevezése: Titkársági referens

Álláshely besorolása: Vezető-hivatalifőtanácsos

Álláshely legkorábbi betöltésének időpontja: elbírálást követően azonnal

A kormányzati szolgálati jogviszony ideje: 1 év határozott idő

Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidős

Munkavégzés helye: 1024 Budapest, Keleti Károly u. 5-7.

Jogállás, illetmény és juttatások:

A jogviszonyra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény kormánytisztviselőkre vonatkozó rendelkezései az irányadóak.

Ellátandó feladatok:

  • Az elnök munkájához, személyes ügyviteléhez kapcsolódó protokoll, adminisztrációs és koordinációs feladatok előkészítése és azok folyamatos ellátásának biztosítása,
  • Az elnökhöz érkező iratok ügyviteli, archiválási és elektronikus munkaidő nyilvántartási teendőinek ellátása,
  • Elnöki előadásokhoz, prezentációkhoz vázlat, háttérelemzés készítése, szakirodalom gyűjtése,
  • A felsővezetői fórumokon kiadott, a különböző szervezeti egységeket érintő feladatok felelőseinek, határidejének nyomon követése és teljesülésének elektronikus nyilvántartása,
  • Az elnök nemzetközi levelezésének figyelemmel követése és bonyolítása,
  • Koordinációs, előkészítő és adminisztratív feladatok összehangolása,
  • A KSH elnökének címzett pályázati felhívások továbbítása a szakmailag illetékes szervezeti egységek részére,
  • Az elnök által kiadott egyéb feladatok ellátása.

Az állás betöltésének feltételei:

  • Magyar állampolgárság;
  • Cselekvőképesség;
  • Főiskolai és/vagy egyetemi szintű végzettség;
  • Pályakezdőként is betölthető;
  • Aktív, legalább középfokú angol nyelvismeret;
  • MS Office (irodai alkalmazások) magabiztos felhasználói szintű ismerete;
  • Kinevezés esetén a büntetlen előéletet igazoló 3 hónapnál nem régebbi hatósági bizonyítvány bemutatása.

Elvárt kompetenciák:

  • Kapcsolatteremtő- és fenntartó készség;
  • Együttműködési és empátiás készség;
  • Precizitás, önállóság;
  • Határozottság;
  • Terhelhetőség.

Az elbírálásnál előnyt jelent:

  • Hasonló területen szerzett tapasztalat;
  • Felsőfokú, aktív angol nyelvtudás;
  • Magas szintű Excel tudás.

A jelentkezéshez szükséges:

A pályázat benyújtásának határideje: 2025. szeptember 17.

A pályázat elbírálási ideje: 2025. szeptember 24.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további tájékoztatást Csáky Hajnalka () és Németh Bettina () nyújt.

A pályázatok benyújtásának módja:

Elektronikus úton a tárgyban feltüntetve a „KSH 1444” azonosító számot, Csáky Hajnalka részére a "Jelentkezem" gombra kattintva.

A KSH az álláspályázatnál beküldött adatokat az [click to reveal website link] szerint  a GDPR 6. cikk (1) bekezdés e) pontja szerint, közérdekű feladat végrehajtásához kezeli, amelyet a jelentkező az e-mail küldésével elfogad.

Amennyiben jelentkezésével automatikusan a Felvételi adatbankunkba is be kíván kerülni, hogy adatait tárolhassuk 1 évig és elutasítás esetén később másik lehetőséggel megkereshessük, azt külön jelezze nekünk a küldött e-mailben.

A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:

Amennyiben a pályázati kiírásban szereplő feltételeknek a jelentkező megfelelt, továbbá a pályázat a munkáltató figyelmét felkeltette, szóbeli meghallgatásra kerül sor. A pályázat eredményéről a pályázókat írásban tájékoztatjuk.

A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:

A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:

  • Szakmai fejlődési- és továbbképzési lehetőség
  • Nemzetközi projektekben való részvétel
  • Folyamatosan megújuló szervezet
  • Családbarát munkahely
  • Sport- és kulturális programok
  • Éves BKK bérlet támogatás
  • Cafetéria
  • Rugalmas munkaidő
  • Évente 8 óra munkaidő kedvezmény egészségügyi szűrővizsgálaton történő részvétel céljából

Szervezetünkről, könyvtárunkról, munkahelyünkről bővebben a [click to reveal website link] honlapon tájékozódhat.

Titkársági referens

Budapest
Pest
Full time
no work experience required
Bachelor
Master

Published on 02.09.2025

Share this job now