Skip to main content

Pozíció leírása / Job description

Partnerünk egy nemzetközi ügyvédi iroda, amely ügyvédi csapatának támogatására keres precíz, adminisztrációban jártas asszisztens kollégát. Ha szereted a változatos feladatokat és szívesen dolgozol egy dinamikus, belvárosi irodai környezetben, ez a lehetőség neked szól!

  • az iroda napi működéséhez kapcsolódó adminisztratív és operatív feladatok ellátása
  • ügyfelek és partnerek fogadása, kapcsolattartás telefonon, e-mailben és személyesen
  • dokumentumok kezelése, rendszerezése, adatbevitel, nyilvántartások naprakészen tartása
  • irodaszer- és egyéb beszerzések intézése, irodai háttérfolyamatok támogatása
  • a kollégák munkájának szervezési és adminisztratív támogatása 
  • részvétel a külső és belső kommunikációval, illetve marketingtevékenységgel kapcsolatos feladatokban

 

 

 

Elvárások / Requirements

  • 2–3 év tapasztalat komplex adminisztratív, asszisztensi vagy ügyviteli munkakörben
  • Önálló, precíz, megbízható munkavégzés
  • Kiváló szervezőkészség és feladatmenedzsment
  • Hatékony, udvarias kommunikációs stílus szóban és írásban
  • MS Office programok magabiztos használata
  • Középszintű, aktív angol nyelvtudás
  • Nyitottság új feladatkörök és digitális eszközök elsajátítására

 

Előnyt jelent:

  • Jogi adminisztrációban vagy elektronikus ügyintézési rendszerek használatában szerzett tapasztalat
  • Front office környezetben szerzett gyakorlat
  • Kommunikációs vagy marketingtevékenységben való jártasság

Amit nyújtunk / Benefits

  • Munkavégzés helye: Budapest, belváros
  • Fizetés: Versenyképes juttatási csomag
  • Munkakörnyezet: Fiatalos, igényes iroda, változatos feladatok
  • Nemzetközi környezet: Angol nyelv napi használata

Randstad Hungária Kft. logó

Titkársági adminisztrációs asszisztens

Budapest
Full time

Published on 20.06.2025

Share this job now