Feladatok:
- Beérkező levelek, faxok iktatása, kiosztása, címzetthez eljuttatása
- Központi címre beérkezett e-mailek továbbítása az illetékes személynek
- Kimenő levelek, faxok iktatása, postázása
- Beérkező és kimenő iratok nyomon-követhetőségének biztosítása, naprakész iktatás
- Központi titkársági telefonok fogadása, kezelése, az illetékes munkatárs kapcsolása
- A céghez érkező vendégek fogadása
- Szükséges levelek, faxok, dokumentumok gépelése
- Közreműködés az átadási dokumentációk összeállításában
- Irodaszer-készlet tartása, folyamatos ellenőrzése, utánrendelés
Elvárások:
- Középfokú végzettség
- MS Office programok felhasználó szintű ismerete
- Pontos, precíz munkavégzés
- Proaktív, problémamegoldó hozzáállás
- Jó kommunikációs képesség
Amit kínálnak:
- Versenyképes jövedelem
- Szakmai fejlődési lehetőség
- Támogató, fiatalos munkakörnyezet
Munkavégzés helye:
- Szegedi székhely
Jelentkezés módja:
- Küldd el számunkra szakmai önéletrajzodat az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezésedet követően?
- A beérkezett jelentkezéseket megtekintés nélkül automatikusan továbbítjuk partnerünk felé. Ezután már megbízónk veszi át a jelentkezésed kezelését, így a kiválasztási folyamat következő lépéseiben mi már nem veszünk részt.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [click to reveal website link].