Skip to main content

TERÜLETI VEZETŐ (LÉTESÍTMÉNY TAKARÍTÁS)

 

Partnerünknél nemcsak dolgozol, hanem fejlődsz is – szeretnéd megtudni, hogyan?

Egyszerre tapasztalhatod meg a családias, támogató hangulatot és a folyamatos fejlődés lendületét. A cég folyamatosan bővül és új területeket hódít meg, miközben modern megoldásokat – például robotizációt – vezet be a hatékonyabb működés érdekében. Itt valóban van tér a szakmai kibontakozásra és a személyes fejlődésre egyaránt!

 

Mivel fognak telni a napjaid?

  • Kapcsolattartás a partnerekkel: Te koordinálod a beérkező megrendeléseket és a speciális igényeket, biztosítva, hogy minden feladat pontosan rögzítésre kerüljön és zökkenőmentesen szervezett legyen.
  • Kommunikáció a csapattal: Folyamatosan egyeztetsz a saját állománnyal és alvállalkozókkal, hogy minden feladat részletei világosak legyenek, és a végrehajtás feltételei adottak legyenek.
  • Heti tervezés és prioritások: Megtervezed a heti útvonalakat, priorizálod a feladatokat, és mindent dokumentálsz a CRM rendszerben a gördülékeny működés érdekében.
  • Helyszíni ellenőrzés: Rendszeresen meglátogatod a helyszíneket, végigköveted a check-listákat, és fényképes dokumentációval rögzíted az esetleges problémákat.
  • Teljesítések igazolása: Havi szinten összegyűjtöd és ellenőrzöd a dokumentumokat, majd egyeztetsz a partnerekkel a teljesítések pontos nyomon követése érdekében.
  • Partneri igények menedzselése: Figyeled a partnerek igényeit, gyűjtöd az extra kéréseket, és beépíted őket a munkafolyamatba, hogy mindig magas szintű szolgáltatást nyújtsatok.

 

Mit várnak el cserébe?

  • Legalább középfokú iskolai végzettség.
  • Minimum 2–3 év releváns tapasztalat takarítói területi vezetői vagy csoportvezetői szerepkörben, ipari, kereskedelmi vagy nagy alapterületű létesítményekben.
  • Vezetői kvalitások, korábbi tapasztalat 5–10 fős csapat irányításában.
  • B kategóriás jogosítvány és magabiztos vezetési rutin.
  • Magabiztos számítógépes alapismeretek.
  • Világos, udvarias és hatékony kapcsolattartás partnerekkel és kollégákkal.
  • Határozott, talpraesett, képes önálló döntéshozatalra és kezdeményezésre.

 

Amit Partnerünk kínál munkádért cserébe:

  • Pozícióhoz és felelősségi körhöz illeszkedő alapbér.
  • Céges autó – amelyet nemcsak munkára, hanem magánhasználatra is korlátlanul igénybe vehetsz.
  • Féléves teljesítménybónusz – amely motiváló visszajelzésként jutalmazza az elért eredményeidet és a kimagasló teljesítményt.
  • Vonzó jutalékrendszer – a nagyobb volumenű takarítási projektek sikeres elindításáért és lebonyolításáért.

 

Munkavégzés helye: Budapest és Pest vármegye - a munkanapok jelentős részében a partnerek helyszíni látogatására és az ottani feladatok koordinálására fókuszálva.

 

 

Munkaidő: 

  • Rugalmas, feladatorientált munkavégzés, törzsidő 9:00–17:00
  • Negyedévente 2–3 alkalommal hétvégi munkavégzés.

 

Ha felkeltette érdeklődésed a lehetőség, és szívesen csatlakoznál a Partnerünk csapatába, akkor jelentkezz frissített MAGYAR nyelvű önéletrajzod csatolásával az alábbi gombra kattintva:

A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [click to reveal website link].

Do you want new jobs emailed to you based on your search?Subscribe to Job Alerts
Do you want new jobs emailed to you based on your search?Subscribe to Job Alerts