Az alábbi feladatokban számítanak Rád:
- Terméktámogató / Support csapat tagjainak vezetése, ellenőrzése, motiválása
- Ügyfélmegkeresések fogadása, felmerülő kérdések, hibák felvétele, kezelése
- Ügyviteli rendszer kezelése, beszerelések távoli ellenőrzése
- Szoros együttműködés a devel, sales és szerviz munkatársakkal (pl.: új/hibajavított szoftverek kiadási folyamatai során)
- Pontos, precíz adminisztráció
- Csoporthoz tartozó folyamatok optimalizálása, minőség, ügyfélelégedettség, ügyfélélmény javítása
Amit Tőled várnak:
- Műszaki végzettség, vagy nagyfokú műszaki affinitás (illetve releváns többéves tapasztalat)
- 1-3 év csoportvezetői tapasztalat
- Általános MS rendszerismeret (+AD, +O365)
- Kiváló kommunikációs készség szóban és írásban egyaránt
- Alapfokú angol nyelvtudás (olvasás, írás, beszéd)
- Ügyfélközpontúság, (csoport)vezetői készségek, precizitás,
- Ügyeleti napok vállalása (szoftverleállás / hiba esetén az ügyfélnek legyen kihez fordulnia)
Örülnek, ha:
- Ismered a JIRA feladatkezelő rendszert, vagy van hasonló ticketing rendszer használati tapasztalatod
- Van ügyfélszolgálati tapasztalatod
- Kíváncsi vagy és szívesen bedobod az ötleteidet a képzeletbeli ötletládába
Amire számíthatsz náluk:
- Versenyképes bérezés
- Rugalmas munkaidő
- Céges üdülés
- Stabil, hosszútávú munkalehetőség
- Kellemes irodai környezet
- Céges rendezvények
- Zuhanyzási lehetőség
- Home Office lehetőség, próbaidő után
Munkavégzés helye:
- Budapest, III. kerület
Jelentkezés módja:
- Küldd el szakmai önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezésed után?
- Kollégáink az elvárások alapján elbírálják pályázatod, és ha megfelelsz, továbbítják azt megbízónknak. A továbbiakban már megbízónk veszi át a kiválasztási folyamatot.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [click to reveal website link].