Skip to main content

Takarítás területi vezető

Megbízónk Magyarországon sikeresen működő Facility management cég. Ha szeretnéd egy stabil, országosan jelenlévő vállalat sikerét támogatni és motivál a változatos, mozgalmas munka, csatlakozz csapatukhoz,

Takarítás területi vezető pozícióba!

Főbb feladataid lesznek:

  • Több üzleti ingatlan/létesítmény (irodák, ipari csarnokok, kereskedelmi egységek, sport létesítmények stb.) takarítási feladatainak napi operatív koordinálása;
  • Kapcsolattartás az ügyfelekkel, személyzet toborzása, beosztása és irányítása;
  • Munkaerő beosztások készítése, szabadságok kezelése, helyettesítések megoldása;
  • Minőségellenőrzési feladatok ellátása (ellenőrzések, hibák javíttatása, reklamációk kezelése);
  • Takarításhoz szükséges eszközök, anyagok rendelése, készletgazdálkodás;
  • Riportok, kimutatások készítése a vezetőség számára;
  • Folyamatos kapcsolattartás a megrendelővel, ügyfélelégedettség növelése.

Téged keresünk, ha:

  • Legalább középfokú végzettséged van;
  • Rendelkezel 1-2 év területi vezetői/takarításvezetői/facility management tapasztalattal;
  • Jól irányítasz, szervezel, motiválsz – „minden helyzetben kézben tartod a dolgokat”;
  • Hatékonyan kommunikálsz szóban és írásban is, nem riadsz vissza a napi pörgéstől sem!
  • B kategóriás jogosítványod van, a vezetés nem akadály;
  • Felhasználói szintű számítógépes ismereteid vannak (Excel előny);
  • Előny, ha már irányítottál nagyobb csapatot, és/vagy egyidejűleg több helyszínen dolgoztál.

Amit megbízónk kínál:

  • Versenyképes alapbér;
  • Céges autó és telefon;
  • Stabil, hosszú távú munkalehetőség országos, megbízható cégcsoportnál;
  • Folyamatos képzés, fejlődési lehetőség;
  • Támogató, összetartó csapat.

Munkavégzés helye: Budapest/Országos (területi eloszlás szerint)

Amennyiben hirdetésünk felkeltette az érdeklődésed, küldd el fényképes önéletrajzodat a a "Jelentkezem" gombra kattintva.

Legyél te is kulcsszereplője az ágazatnak !

Takarítás területi vezető

Budapest
Full time

Published on 12.08.2025

Share this job now