Skip to main content

Szolgáltatásmenedzser

A Szolgáltatás menedzsernek a csapat irányítása, és a leszállítandó feladatok megvalósításának vezetése, koordinálása a fókusz Partnerünknél. Ezen feladatok kiegészülnek projekt menedzseri, és people menedzsment feladatokkal is.

Ha ezek a feladatkörök és felelősségi körök szimpatikusak számodra olvass tovább!

Feladatok

  • End to End folyamat támogatása, követése elfogadástól-élesítésig (Specifikálás, fejlesztés, tesztelés, telepítés)

  • Ügyféltámogatása (support, tanácsadás, hibajavítások kezelése)

  • Rendszerüzemeltetés (alkalmazás)

  • Számlázásfeldolgozás

  • Aktív együttműködés a COSMOSS üzletág vezetővel

  • Ügyfelekkel kommunikáció

    • Igények priorizálása, határidőre szállítása (szállítási fázisban)

    • Igények pontosítása

  • Csapatához tartozó people menedzsmenti feladatok:

    • Távollétek engedélyezése – szabadság, betegség

    • Túlóra igénylés elrendelése

    • Kollégák személyes fejlesztésére javaslattétel

    • Budget tervezésben aktív részvétel

    • Személyi változások adta feladatok

  • Csapat működését akadályozó problémák kezelése, eszkaláció

  • Operációs divízió területén alkalmazott módszertan, szabályok betartása

  • Emberi erőforrás gazdálkodás koordinálása a HR Területtel együtt

  • Csapatot, és adott esetben szervezetet érintő javító intézkedés kezdeményezése

  • Kollégák mentorálása (főként személyes motiváció, fejlődési nyitottság, leterheltség optimalizálás, jelenlegi folyamatokban lehetséges jobbító szándékok megfogalmazása és felettes vezető felé való előterjesztése)

  • Dolgozói „jóérzés” növelésére javaslatok kidolgozása és magvalósítása

  • Cég működési kockázatának csökkentése, megszüntetése, javaslattételen keresztül

Requirements: 
  • Releváns 5+ éves csapatvezetési tapasztalat

  • Képesség a csapaton belül zajló szerteágazó feladatok átlátására, azok koordinálására

  • Képesség a beérkező feladatok reális ütemezésére, és a bevállalt feladatok határidőre való leszállítására

  • Jó csapatjátékos vezetői mezben

  • Logikus gondolkodásmód

  • Megbízható személyiség, felmerülő problémák hatékony kezelése

  • Professzionális megjelenés, és jó kommunikációs képesség

  • Meglévő kollégák people menedzsmentje

  • Működés folyamatos nyomon követése

  • Folyamatok folyamatos optimalizálása

Benefits: 
  • Egyedi, és változatos feladatokat

  • Külső, belső képzések támogatását

  • Tudás, és fejlődési szándék támogatását, adott esetben karrier út kidolgozásával

  • Versenyképes fizetést

  • Éves szinten Nettó 420.000 Ft értékű cafeteriát

  • Éves menedzser szűrőcsomagot

  • Részesedést a negyedéves jutalom rendszerből

  • Hybrid munkavégzést

  • Rugalmas, és feladatorientált szervezeti működést

  • Rendszeres, havi csapatépítő programokat

  • Támogatói szervezetet

  • Wellbeing támogatását (PS VR szemüveg, csocsó, darts, nyugi helység, kávé, tea, vitaminok, pezsgőtabletták, további alkalmankénti nasi)

  • Oldott munkahelyi légkört

  • Napi ösztönzőt (csoki, gyümölcs, joghurt stb.)

  • Születésnapi extra szabadnapot

  • 2 évente látásvizsgálatot (szemüveg támogatással)

  • Budán elhelyezkedő irodát

  • Éves, rendszeres alkalmassági vizsgálatot

  • Bicikli- és kutyabarát munkahelyként tekinthetsz cégünkre

Qualities: 
  • telekommunikációban jártasság

  • AS/400 architektúra ismerete

  • Projektvezetői tapasztalat

Do you want new jobs emailed to you based on your search?Subscribe to Job Alerts

Szolgáltatásmenedzser

Budapest
Full time

Published on 13.11.2025

Share this job now

Do you want new jobs emailed to you based on your search?Subscribe to Job Alerts