Az alábbi feladatok várnak majd Rád:
- Szállítmányok egyeztetése és nyomon követése: EU-n belüli közúti export szállítmányok pontos egyeztetése a vevőkkel és a feladókkal, az új szállítmányok nyomon követése, valamint az előző napi szállítmányok ellenőrzése és a rakományszervezés.
- Kapcsolattartás és együttműködés: folyamatos és szoros kapcsolattartás az alvállalkozókkal, valamint a társosztályokkal - különösen a beszerzéssel - a hatékony munkavégzés érdekében.
- Rendszerek és adminisztráció kezelése: a szállítmányok nyomon követése belső rendszerekben (Cello/FIS), e-mailek ellenőrzése, és a szükséges adminisztratív feladatok elvégzése.
- Statisztikai riportok készítése.
Téged keresünk, ha:
- Legalább középfokú végzettséggel rendelkezel.
- Van minimum 2 éves tapasztalatod közúti fuvarszervezésben.
- Angol nyelvtudásod kommunikációs szintű szóban és írásban (a partnerekkel és a vezetőséggel való kapcsolattartáshoz).
- B kategóriás jogosítvánnyal és vezetési rutinnal rendelkezel.
- Rugalmasság jellemez és könnyen alkalmazkodsz a változó körülményekhez.
- Magas szintű problémamegoldó képességgel rendelkezel.
- Önállóan és precízen végzed a munkádat és nyitott vagy új ismeretekre.
Nagy pluszt jelent:
- Multinacionális környezetben szerzett releváns tapasztalat.
- SAP vállalatirányítási rendszer ismerete.
Ami miatt érdemes hozzájuk csatlakoznod:
- Korrekt, szakmai szint alapján meghatározott alapfizetést adnak.
- Teljesítményarányos bónusz lehetőség biztosított, évente két alkalommal (meghatározott KPI-k elérése esetén félévente körülbelül minimum 1 havi alapbérnek megfelelő összegben).
- Cafeteria juttatást kínálnak SZÉP kártyára.
- Lehetőséged nyílik globális szinten együttműködni a partnerekkel és betekintést nyerni a nemzetközi piacok működésébe.
- Modern iroda és kellemes környezet vár Rád, ahol minden szükséges eszköz és támogatás rendelkezésedre áll.
- All You Can Move kártyát biztosítanak.
- Élet- és baleset biztosítást is kínálnak a juttatási csomagban.
- Belső képzések, tréningek állnak rendelkezésedre a szakmai tudásod bővítése érdekében.
Munkavégzés helye: Budapest, 13. kerület (Heti 1 nap Home Office lehetőséggel) - alkalmanként utazás Rácalmásra, amelyhez céges autó biztosított.
Munkaidő: H-P 8:00-17:00
Amennyiben felkeltette érdeklődésed a pozíció, jelentkezz magyar és angol nyelvű önéletrajzod csatolásával az alábbi gombra kattintva:
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [click to reveal website link].
Do you want new jobs emailed to you based on your search?Subscribe to Job Alerts