Debrecenben található partnerünk új munkatársát keresi!
Feladatok / Tasks
-
Képzési anyagok kezelése és folyamatos frissítése a vállalat és ügyfelek számára
-
Új belépők és meglévő csapattagok oktatása, képzési ütemtervek kidolgozása
-
Ügyfélszolgálati interakciók (hívások, e-mailek, chatek) értékelése és visszajelzés biztosítása
-
Minőségbiztosítási ellenőrzések végrehajtása, teljesítménytrendek elemzése
-
Fejlesztési lehetőségek azonosítása és képzési programok kialakítása
-
Szoros együttműködés a különböző csapatokkal a szolgáltatás minőségének javítása érdekében
Amit nyújtunk / Offer
-
Versenyképes fizetés és juttatások
-
Karrierfejlődési és továbbképzési lehetőségek
-
Dinamikus, támogató munkakörnyezet
-
Min. 2-3 év tapasztalat minőségbiztosítási (QA) területen
-
Kiváló angol nyelvtudás szóban és írásban
-
Erős prezentációs és oktatási készségek
-
Microsoft Office és CRM rendszerek ismerete
-
Jó szervezőkészség, precizitás és problémamegoldó képesség
-
Rugalmasság és alkalmazkodóképesség
-
Ticketing rendszerek, SaaS vagy értékesítési tapasztalat