Skip to main content

A Magyar Posta Zrt. IT Üzemeltetési Igazgatóság Senior desktop üzemeltető munkatársat keres. Ha szeretnél az ország egyik legnagyobb informatikai szervezetében egy jó csapatban, változatos munkát végezni, ha nyitott vagy a tanulásra, és határozott a tudásod érvényesítésében és átadásában várunk csapatunkba.

Főbb feladatok

  • Az informatikai eszközök helyszíni javítása, javításba adás előkészítése és lebonyolítása, szakmai egyeztetés lefolytatása, a javítási folyamat ellenőrzése, és a munka átvétele.
  • Dobozos és egyedi szoftverek átvételi eljárásában való közreműködés, az átvételi dokumentációk ellenőrzése, szükség esetén javítása, javíttatása, azok üzemebe helyezése
  • Szoftverhibák beazonosítása, azok elhárítása/háríttatása
  • Karbantartási feladatok végrehajtása
  • Közreműködés a felhasználói adatok mentésében, helyreállításában, a helyi jogosultságok, biztonsági és rendszercsoportok karbantartása.
  • Közreműködés az új eszközök használatának betanításában, helyszíni segítségnyújtás a felhasználó számára a szoftver és hardver elemek kezelésében.
  • Műszaki nyilvántartások, munkalapok és mellékletei, eszközmozgatási bizonylat, üzembe helyezési okmányok elkészítése.
  • A WAN elemek üzembe helyezésében való közreműködés
  • LAN hálózat saját kivitelezésben történő építése.
  • Az informatikai üzemeltetést érintő munka műszaki átvétele, dokumentációjának ellenőrzése
  • Az informatikai eszközök leltározásában való közreműködés
  • Az illetékességi körébe tartozó postahelyeken a munkaállomások és perifériák rendszeres megelőző karbantartásának elvégzése.
  • Üzemeltetési dokumentációk elkészítése, módosítása
  • Az újonnan bevezetésre kerülő rendszerek, eszközök esetén az elkészült üzemeltetési dokumentumok, telepítőkészletek ellenőrzése, javaslatok készítése azok módosítására, javítására.
  • Az újonnan belépő üzemeltető kollégák betanítása, mentori feladatok ellátása.

Munkakör betöltésének feltételei

  • Középfokú műszaki vagy informatikai szakirányú végzettség
  • 3-5 év releváns szakmai tapasztalat
  • Legalább felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Word, Excel, PowerPoint)
  • önálló, precíz munkavégzés
  • Terhelhetőség, jó hibafeltáró képesség

Munkakör betöltése során előnyt jelent

  • IT eszközök és perifériák szervizelésében szerzett tapasztalat
  • távoli hibaelhárítási gyakorlat
  • B kategóriás vezetői engedély

Egyéb

  • Munkarend: heti 40 órás, 3 havi munkaidőkeret
  • A munkavégzés helye: 1138 Budapest, Dunavirág utca 2-6.
  • Jelentkezését részletes szakmai önéletrajz megküldésével, valamint a fizetési igény megjelölésével az alábbi e-mail címen várjuk: Magyar Posta Zrt., 1540 HR Üzleti Partner Központ vagy
A jelentkező a jelentkezéssel önkéntesen hozzájárul, hogy a Magyar Posta Zrt. (Székhely: 1138 Budapest, Dunavirág utca 2-6., Cg:01-10-042463, adatvédelmi tisztviselő: adatvedelem@posta.hu) a jelentkezésben megadott adatait a meghirdetett vagy az álláspályázat időszakában felmerülő másik betölthető pozícióra alkalmas jelölt kiválasztása céljából a kiválasztási eljárás végéig kezelje. A jelentkező az adatai törlését, a hozzájárulásának visszavonását a 1540 Budapest postacímen, vagy a toborzas@posta.hu e-mail-címen kérheti. Hozzájárulásának visszavonása azonban nem érinti a visszavonás előtt folytatott adatkezelés jogszerűségét. Az adatkezelésről a további tájékoztatás elérhető a www.posta.hu Adatkezelési tájékoztató menüpontjában.
Do you want new jobs emailed to you based on your search?Subscribe to Job Alerts
Do you want new jobs emailed to you based on your search?Subscribe to Job Alerts