Skip to main content

A Magyar Posta Zrt. IT Üzemeltetési Igazgatóság Senior desktop üzemeltető munkatársat keres. Ha szeretnél az ország egyik legnagyobb informatikai szervezetében egy jó csapatban, változatos munkát végezni, ha nyitott vagy a tanulásra, és határozott a tudásod érvényesítésében és átadásában várunk csapatunkba.

Főbb feladatok

  • Az informatikai eszközök helyszíni javítása, javításba adás előkészítése és lebonyolítása, szakmai egyeztetés lefolytatása, a javítási folyamat ellenőrzése, és a munka átvétele.
  • Dobozos és egyedi szoftverek átvételi eljárásában való közreműködés, az átvételi dokumentációk ellenőrzése, szükség esetén javítása, javíttatása, azok üzemebe helyezése
  • Szoftverhibák beazonosítása, azok elhárítása/háríttatása
  • Karbantartási feladatok végrehajtása
  • Közreműködés a felhasználói adatok mentésében, helyreállításában, a helyi jogosultságok, biztonsági és rendszercsoportok karbantartása.
  • Közreműködés az új eszközök használatának betanításában, helyszíni segítségnyújtás a felhasználó számára a szoftver és hardver elemek kezelésében.
  • Műszaki nyilvántartások, munkalapok és mellékletei, eszközmozgatási bizonylat, üzembe helyezési okmányok elkészítése.
  • A WAN elemek üzembe helyezésében való közreműködés
  • LAN hálózat saját kivitelezésben történő építése.
  • Az informatikai üzemeltetést érintő munka műszaki átvétele, dokumentációjának ellenőrzése
  • Az informatikai eszközök leltározásában való közreműködés
  • Az illetékességi körébe tartozó postahelyeken a munkaállomások és perifériák rendszeres megelőző karbantartásának elvégzése.
  • Üzemeltetési dokumentációk elkészítése, módosítása
  • Az újonnan bevezetésre kerülő rendszerek, eszközök esetén az elkészült üzemeltetési dokumentumok, telepítőkészletek ellenőrzése, javaslatok készítése azok módosítására, javítására.
  • Az újonnan belépő üzemeltető kollégák betanítása, mentori feladatok ellátása.

Munkakör betöltésének feltételei

  • Középfokú műszaki vagy informatikai szakirányú végzettség
  • 3-5 év releváns szakmai tapasztalat
  • Legalább felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Word, Excel, PowerPoint)
  • önálló, precíz munkavégzés
  • Terhelhetőség, jó hibafeltáró képesség

Munkakör betöltése során előnyt jelent

  • IT eszközök és perifériák szervizelésében szerzett tapasztalat
  • távoli hibaelhárítási gyakorlat
  • B kategóriás vezetői engedély

Egyéb

  • Munkarend: heti 40 órás, 3 havi munkaidőkeret
  • A munkavégzés helye: 1138 Budapest, Dunavirág utca 2-6.
  • Jelentkezését részletes szakmai önéletrajz megküldésével, valamint a fizetési igény megjelölésével az alábbi e-mail címen várjuk: Magyar Posta Zrt., 1540 HR Üzleti Partner Központ vagy
A jelentkező a jelentkezéssel önkéntesen hozzájárul, hogy a Magyar Posta Zrt. (Székhely: 1138 Budapest, Dunavirág utca 2-6., Cg:01-10-042463, adatvédelmi tisztviselő: adatvedelem@posta.hu) a jelentkezésben megadott adatait a meghirdetett vagy az álláspályázat időszakában felmerülő másik betölthető pozícióra alkalmas jelölt kiválasztása céljából a kiválasztási eljárás végéig kezelje. A jelentkező az adatai törlését, a hozzájárulásának visszavonását a 1540 Budapest postacímen, vagy a toborzas@posta.hu e-mail-címen kérheti. Hozzájárulásának visszavonása azonban nem érinti a visszavonás előtt folytatott adatkezelés jogszerűségét. Az adatkezelésről a további tájékoztatás elérhető a www.posta.hu Adatkezelési tájékoztató menüpontjában.