Skip to main content

Pozíció leírása / Job description

Amit a cégről tudnod érdemes:

II. kerületi informatikai cég, akik üzleti, informatikai megoldásaikkal, intelligens információs rendszereikkel és több, mint negyedévszázados tapasztalatukkal, partnerként segítik ügyfeleiket. Erős kutatói és egyetemi kapcsolatrendszerük, valamint rangos, nemzetközi projektekben szerzett ismereteik garantálják, hogy minden kihívásra megalapozott megoldás szülessen.

Feladataid lesznek:

  • hitel- és egyéb szerződés-sablonok karbantartása és kezelése
  • dokumentum-generáló rendszer használata (Word-alapú sablonok)
  • a rendszerben tárolt adatok alapján automatikusan generált dokumentumok kezelése
  • sablonfeltételek beállítása (mezőnevek, formázás, dokumentumspecifikációk)
  • dokumentumszerkesztő program aktív használata (Microsoft Word)
  • sablonok frissítése, karbantartása adminisztratív jelleggel
  • dokumentum sablon tesztek megtervezése és végrehajtása
  • ügyfelekkel való egyeztetés és kapcsolattartás

Elvárások / Requirements

Amit várnak Tőled:

  • felsőfokú végzettség
  • Microsoft Office magas szintű ismerete
  • 2-3 év adminisztratív munkában szerzett tapasztalat
  • jó problémamegoldó készség
  • precíz alapos munkavégzés

 

Előny:

  • alapszintű SQL lekérdezések ismerete

Amit nyújtunk / Benefits

Amit a cég kínál:

  • stabil, megbízható háttér
  • hibrid munkavégzés
  • kellemes, motiváló munkahelyi légkör

Randstad Hungária Kft. logó

Sablonozó

Budapest
Full time

Published on 20.07.2025

Share this job now

Similar jobs