
Pozíció leírása / Job description
Amit a cégről tudnod érdemes:
II. kerületi informatikai cég, akik üzleti, informatikai megoldásaikkal, intelligens információs rendszereikkel és több, mint negyedévszázados tapasztalatukkal, partnerként segítik ügyfeleiket. Erős kutatói és egyetemi kapcsolatrendszerük, valamint rangos, nemzetközi projektekben szerzett ismereteik garantálják, hogy minden kihívásra megalapozott megoldás szülessen.
Feladataid lesznek:
- hitel- és egyéb szerződés-sablonok karbantartása és kezelése
- dokumentum-generáló rendszer használata (Word-alapú sablonok)
- a rendszerben tárolt adatok alapján automatikusan generált dokumentumok kezelése
- sablonfeltételek beállítása (mezőnevek, formázás, dokumentumspecifikációk)
- dokumentumszerkesztő program aktív használata (Microsoft Word)
- sablonok frissítése, karbantartása adminisztratív jelleggel
- dokumentum sablon tesztek megtervezése és végrehajtása
- ügyfelekkel való egyeztetés és kapcsolattartás
Elvárások / Requirements
Amit várnak Tőled:
- felsőfokú végzettség
- Microsoft Office magas szintű ismerete
- 2-3 év adminisztratív munkában szerzett tapasztalat
- jó problémamegoldó készség
- precíz alapos munkavégzés
Előny:
- alapszintű SQL lekérdezések ismerete
Amit nyújtunk / Benefits
Amit a cég kínál:
- stabil, megbízható háttér
- hibrid munkavégzés
- kellemes, motiváló munkahelyi légkör
