Leendő feladatok:
- Román nyelvterületen élő vásárlókkal kapcsolatos általános ügyintézés
- Beérkező igények/rendelések kezelése, feldolgozása, rögzítése, után követése
- Értékesítői szemlélet, proaktív munkavégzés
- Értékesítők munkájának támogatása
- Megrendelések, vásárlások adminisztrálása
- Termék, illetve megrendelés specifikus tanácsadás
- Kapcsolattartás meglévő ügyfelekkel, partnerekkel, új partnerek megkeresése.
- Reklamációs ügyintézés
- Termék promóció
- Ügyfélszolgálat többi munkatársának segítése, igény szerint helyettesítése
Elvárások:
- Középfokú végzettség
- ROMÁN nyelvtudás
- Kiváló kommunikációs készség
- Értékesítői attitűd
- Számítógép felhasználói szintű ismerete
- Precíz, strukturált, önálló munkavégzés
- Együttműködési készség
- Hatékony konfliktuskezelő és stressztűrő képesség
Előnyt jelent:
- Ügyfélszolgálati tapasztalat
- Életvitelszerűen korábban román nyelvterületen való tartózkodás
- Ötletekre való nyitottság
Amit kínálnak:
- Versenyképes javadalmazási csomag
- Kiszámítható munkaidő
- Felelősségteljes és változatos feladatok
- Kulturált munkakörnyezet
Munkaidő:
- Hétfőtől – péntekig, napi 8 óra
Munkavégzés helye:
- Pécs
Jelentkezés módja:
- Küldd el lehetőleg fényképes, magyar nyelvű önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezésed után?
- Kollégáink az elvárások alapján elbírálják pályázatod, és ha megfelelsz, továbbítják azt megbízónknak. A továbbiakban már megbízónk veszi át a kiválasztási folyamatot.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [click to reveal website link].