Skip to main content

Részmunkaidős logisztikai adminisztrátor

Partnerünk több mint 100 éves múltra tekint vissza a városi közösségi közlekedési eszközök gyártásában, fejlesztésében és a forgalmazásában. Magyarországon 2013 óta vannak jelen és vesznek részt a villamosközlekedésben.

Feladatok:

  • Áruátvételek és kiszállítások rögzítése az SAP S/4HANA rendszerben
  • Hatékony együttműködés és folyamatos kapcsolattartás a cég munkatársaival
  • Proaktív kommunikáció belső és külső partnerekkel
  • Részvétel a logisztikai folyamatok folyamatos fejlesztésében

Elvárások:

  • Magabiztos MS Office használat
  • C1 szintű angol nyelvtudás
  • SAP ismerete
  • Erős kommunikációs és problémamegoldó képesség
  • Önálló munkavégzés és hatékony csapatmunka
  • Precíz, részletekre odafigyelő munkavégzés
  • Kiváló szervezőkészség

Munkaidő:

  • Hétfőtől péntekig 9:00 - 13:00
  • Részmunkaidő

Amit kínálunk:

  • Bérezés: bruttó 310.000 Ft/hó
  • Cafeteria
  • Utazási költségtérítés
  • Napi 4 órás munkalehetőség
  • Kiváló lehetőség kisgyermekes anyák, kismamák részére
  • Betanulás után heti 1-2 nap home office lehetőség

Előnyt jelent:

  • SAP S/4HANA ismerete
  • Spanyol nyelvtudás
  • Hasonló területen szerzett releváns tapasztalat

Ha felkeltette az érdeklődését ez a munkalehetőség, akkor kérjük, hogy töltse ki a lenti űrlapot és kattintson a "jelentkezem" gombra! 

Kérjük jelentkezése mellé töltse fel ANGOL nyelvű önéletrajzát is.

Részmunkaidős logisztikai adminisztrátor

Budapest
Home office / Hybrid

Published on 09.09.2025

Share this job now