Főbb feladatok:
- Beérkező áruk átvétele, lerakodása, ellenőrzése, elhelyezése raktáron belül
- Beszerzés és ügyviteli adminisztráció segítése
- Raktárkészlet figyelése és ellenőrzése fizikailag és a vállalatirányítási rendszerben
- Szállítmányok, vevőrendelések összekészítése, csomagolása, kiadása
- Leltározási feladatok ellátása
- Raktári karbantartás, a raktári rend fenntartása
- Raktári folyamatokban való aktív részvétel
- Esetenként áruszállítási feladatok elvégzése
Az álláshoz tartozó elvárások:
- Középfokú végzettség
- 1-2 év logisztikai adminisztrátorként vagy raktárosként szerzett tapasztalat
- Számítógépes ismeretek a vállalatirányítási rendszer kezeléséhez
- Precíz és megbízható munkavégzés
- Alkalmasság folyamatos fizikai munkavégzéshez
- Egészségügyi alkalmasság
- Érvényes B kategóriás jogosítvány
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
- Vállalatirányítási/logisztikai rendszer használata
- Gyors munkába állás
Amit kínálnak:
- Stabil, megbízható munkahely, hosszútávú munkalehetőséggel
- Teljes munkaidős munkavégzés
- Egyéb béren kívüli juttatások
- Nincs multinacionális túlszabályozottság
- Családbarát működés
- Könnyen megközelíthető munkahely
Munkavégzés pontos helye:
- 1083 Budapest, Szigony utca 41.
Jelentkezés:
- Amennyiben az álláslehetőség felkeltette érdeklődését, küldje el számunkra magyar nyelvű önéletrajzát az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [click to reveal website link].