Partnercégünk az európai autóipar vezető beszállítója.
Feladatok:
Glabs (időpont foglaló) rendszer kezelése
Be- és kimenő szállítmányok regisztrálása és adminisztrálása
Kamion sofőrök koordinálása
A raktár működéséhez elengedhetetlen adminisztrációs feladatok elvégzése
Dokumentumok digitalizálása
Be- és kimenő posta kezelése, csomagok feladása
Munkaruha kiadás és rendelés
A szervizalkatrészek, vevői kérésnek megfelelő átcsomagolása
Csomagolóanyag leltárban való részvétel
Középfokú végzettség
Felhasználói szintű MS Office (Outlook, Word, Excel, PowerPoint) tudás
Pontos, megbízható és önálló munkavégzés
Ügyfélbarát személyiség
Monotonitástűrés
Várható havi nettó jövedelem: 395.000 Ft
Bejárási támogatás (BKK bérlet 100%-ban, üzemanyag br. 55 Ft/km)
Céges buszjárat (Határ út, Csepeli átjáró)
Partnerünk saját állományába kerülsz felvételre
Hosszútávú, bejelentett munkalehetőség
Adminisztratív tapasztalat raktári, logisztikai és szállítmányozási területen
Logisztikai és szállítmányozási ügyintéző OKJ-s bizonyítvány
Angol nyelv ismerete szóban és írásban