Csatlakozzon hozzánk!
PROJEKT- és IGAZGATÓI ASSZISZTENS
pozícióba keresünk új kollégát, aki lendületével, precizitásával és nyitott személyiségével hozzájárul csapatunk sikeréhez!
Feladatok
Igazgatósági asszisztencia:
-
Pályázati anyagok előkészítése, dokumentumok bekérése, ellenőrzése,
-
A projektek megvalósítása során keletkezett bizonylatok ellenőrzése, nyomon követése,
-
Hiánypótlások kezelése, módosítások és nyilatkozatok összeállítása,
-
Aktív részvétel a kifizetési kérelmek, köztes és záró beszámolók előkészítésében,
-
Kapcsolattartás a projektek szereplőivel: kivitelezőkkel, külső szakértőkkel, hatóságokkal,
-
A menedzsment munkájának támogatása, határidők és folyamatok nyomon követése,
-
Tárgyalások és egyeztetések kezdeményezése, megszervezése, előkészítése,
-
Belső meetingek megszervezése, prezentációk készítése,
-
Adminisztrációs és nyilvántartási feladatok precíz vezetése,
-
Online és offline beérkező dokumentumok iktatása, kezelése,
-
Telefonhívások és levelezések profi, üzleti szintű intézése,
-
Az igazgatóság munkájának napi szintű támogatása,
-
Naptárkezelés, időpontok szervezése, értekezletek előkészítése és jegyzőkönyvezése,
-
Üzleti levelezések és hivatalos dokumentumok előkészítése, szerkesztése, rendszerezése,
-
Prezentációk, riportok és kimutatások készítése,
-
Külső és belső partnerekkel való kapcsolattartás,
-
Utazások, szállások, étkezések és egyéb logisztikai részletek szervezése.
Projektasszisztencia:
-
Hotelben futó projektek (felújítások, szolgáltatásfejlesztések, digitalizáció, fenntarthatósági projektek stb.) adminisztratív és szervezési támogatása,
-
Projekttervek, ütemezések és költségvetések nyomon követése,
-
Projektmegbeszélések előkészítése, jegyzőkönyvek készítése, határidők nyomon követése,
-
Részlegek közötti koordináció, információáramlás biztosítása,
-
Projekt-dokumentáció kezelése, archiválása.
Elvárások
-
Felsőfokú végzettség, de legalább középfokú közgazdasági végzettség,
-
1–3 éves releváns tapasztalat (szállodai vagy projektmenedzsment tapasztalat előny),
-
Magabiztos Microsoft Office tudás, különösen Word és Excel,
-
Kiváló kommunikációs készség (írásban és szóban), üzleti levelezésben magabiztos stílus,
-
Precizitás, diszkréció és lojalitás,
-
Ügyfélorientált hozzáállás, proaktivitás és hatékony problémamegoldás,
-
Önálló és csapatban való munkavégzés képessége, szervezőkészség.
Előnyök
Ajánlat
-
Versenyképes juttatási csomagot, szükség esetén utazási támogatással (a jelenlegi kedvezményes maximumig),
-
Stabil, hosszú távú munkalehetőséget egy folyamatosan fejlődő, nemzetközi színvonalú cégnél,
-
Inspiráló, kreatív munkakörnyezetet, ahol ötleteit is szívesen fogadjuk,
-
Támogató, összetartó csapatot, ahol számítunk az Ön hozzájárulására,
-
Valódi fejlődési lehetőségeket, tapasztalatgyűjtés komplex projekteken.