Skip to main content

Projekt- és igazgatói asszisztens

Csatlakozzon hozzánk!

PROJEKT- és IGAZGATÓI ASSZISZTENS
pozícióba keresünk új kollégát, aki lendületével, precizitásával és nyitott személyiségével hozzájárul csapatunk sikeréhez!

Feladatok

Igazgatósági asszisztencia:

  • Pályázati anyagok előkészítése, dokumentumok bekérése, ellenőrzése,

  • A projektek megvalósítása során keletkezett bizonylatok ellenőrzése, nyomon követése,

  • Hiánypótlások kezelése, módosítások és nyilatkozatok összeállítása,

  • Aktív részvétel a kifizetési kérelmek, köztes és záró beszámolók előkészítésében,

  • Kapcsolattartás a projektek szereplőivel: kivitelezőkkel, külső szakértőkkel, hatóságokkal,

  • A menedzsment munkájának támogatása, határidők és folyamatok nyomon követése,

  • Tárgyalások és egyeztetések kezdeményezése, megszervezése, előkészítése,

  • Belső meetingek megszervezése, prezentációk készítése,

  • Adminisztrációs és nyilvántartási feladatok precíz vezetése,

  • Online és offline beérkező dokumentumok iktatása, kezelése,

  • Telefonhívások és levelezések profi, üzleti szintű intézése,

  • Az igazgatóság munkájának napi szintű támogatása,

  • Naptárkezelés, időpontok szervezése, értekezletek előkészítése és jegyzőkönyvezése,

  • Üzleti levelezések és hivatalos dokumentumok előkészítése, szerkesztése, rendszerezése,

  • Prezentációk, riportok és kimutatások készítése,

  • Külső és belső partnerekkel való kapcsolattartás,

  • Utazások, szállások, étkezések és egyéb logisztikai részletek szervezése.

Projektasszisztencia:

  • Hotelben futó projektek (felújítások, szolgáltatásfejlesztések, digitalizáció, fenntarthatósági projektek stb.) adminisztratív és szervezési támogatása,

  • Projekttervek, ütemezések és költségvetések nyomon követése,

  • Projektmegbeszélések előkészítése, jegyzőkönyvek készítése, határidők nyomon követése,

  • Részlegek közötti koordináció, információáramlás biztosítása,

  • Projekt-dokumentáció kezelése, archiválása.

Elvárások

  • Felsőfokú végzettség, de legalább középfokú közgazdasági végzettség,

  • 1–3 éves releváns tapasztalat (szállodai vagy projektmenedzsment tapasztalat előny),

  • Magabiztos Microsoft Office tudás, különösen Word és Excel,

  • Kiváló kommunikációs készség (írásban és szóban), üzleti levelezésben magabiztos stílus,

  • Precizitás, diszkréció és lojalitás,

  • Ügyfélorientált hozzáállás, proaktivitás és hatékony problémamegoldás,

  • Önálló és csapatban való munkavégzés képessége, szervezőkészség.

Előnyök

Ajánlat

  • Versenyképes juttatási csomagot, szükség esetén utazási támogatással (a jelenlegi kedvezményes maximumig),

  • Stabil, hosszú távú munkalehetőséget egy folyamatosan fejlődő, nemzetközi színvonalú cégnél,

  • Inspiráló, kreatív munkakörnyezetet, ahol ötleteit is szívesen fogadjuk,

  • Támogató, összetartó csapatot, ahol számítunk az Ön hozzájárulására,

  • Valódi fejlődési lehetőségeket, tapasztalatgyűjtés komplex projekteken.

Projekt- és igazgatói asszisztens

Siófok
Full time

Published on 01.09.2025

Share this job now

Similar jobs