Pénzügyi munkatárs
Partnerünk egy 20 éve FM területen sikeresen működő cégcsoport. Célunk, hogy az irodai, raktári munkavállalók, vagy akár szállodai vendégek megfelelő higiéniai körülmények között találják magukat minden nap! A vállat nagy hangsúlyt fektet a minőségre egy jól szervezett, modern keretben. Ehhez a Te munkádra is szükségünk lesz most, ha komfortos vagy olyan munkakörben, ami alaposságot és pörgést igényel. Biztosan hozd magaddal a precizitásod és az önállóságod is budapesti irodába, a 13. kerületbe.
Mi tenné ki a napjaidat?
· szállítói tartozások egyeztetése, nyomon követése
· bejövő és kimenő számlák ellenőrzése, alátámasztása, javítása
· részvétel az évközi és éves zárásban: vevői, szállítói előleg, eszközlisták ellenőrzése
· banki utalások rögzítése, bankszámlák kezelése
· szállító kezelése, szállítói számlák iktatása, jóváhagyása
· folyamatos kapcsolattartás a könyvelővel, részvétel a heti könyvelési anyag összeállításában, egyéb ad-hoc feladatok
· raktári készletkezelés, adminisztráció
· kintlévőségkezelés
· vevői nyilvántartás vezetése
· banki adatszolgáltatás
· készletértékek, befejezetlen szolgáltatás kalkulálása
Mivel rendelkezz?
· közgazdasági szakközépiskolai végzettséggel
· kifejezetten vállalati pénzügyi területen szerzett 3-5 év tapasztalat
· MS Office programok (főleg Excel) magabiztos használatával
· könyvelés előkészítésében jártassággal
Előnnyel indulsz, ha:
· rendelkezel releváns felsőfokú végzettséggel
· ismerős a KulcsSoft program
· kkv szektor ismeretével rendelkezel
Személyiségben mi lenne ideális számunkra?
· szervezett és rendszerszintű gondolkodás
· nagyfokú precizitás
· önállóság, hatékony időbeosztás
· nyitott, empatikus kommunikáció
· proaktív attitűd
Amivel honoráljuk a befektetett munkád:
· jól felépített kompenzációs struktúra
· modern, minőségi eszközök a napi munkavégzéshez
· szakmai támogatás, fejlődési lehetőség
· családias irodai légkör
· programok a csapatkohézióért
Jelentkezéshez az önéletrajzod fizetési igény megjelölésével várjuk a jelentkezem gombra kattintva.