Skip to main content

PÉNZÜGYI IGAZGATÓ

Amivel Partnerünk támogatja az Ön személyes és szakmai sikerét:

 

  • Teljeskörű pénzügyi felelősséget és szakmai önállóságot nyújt egy 320 főt foglalkoztató, stabil nemzetközi vállalatnál.
  • Rendszer építési lehetőséggel: pénzügyi szabályozások és új rendszerek kialakítása által tud fejlődni és kiemelt szakmai sikereket elérni.
  • Kihívásokkal teli feladatkörrel: 5 kapcsolt vállalkozás pénzügyeinek összehangolása és az egész vállalati pénzügyi terület átfogó fejlesztése által.
  • Vezetői perspektíva: közvetlen riport a Group CFO és az Ügyvezető Igazgató felé, direkten 2 fő és indirekten egy 8 fős terület irányítása.
  • A felelősséghez illeszkedő juttatási csomaggal, melynek része a céges autó üzemanyag kártyával, valamint egy komplex egészségügyi biztosítási csomag (Medicover). 

Mivel járulhat hozzá a közös sikerhez?

 

  • Új pénzügyi szabályozások kidolgozása és implementálása, helyi szintű eljárások kidolgozása a pénzügyi megfelelésre és a kockázatkezelésre.
  • Teljeskörű pénzügyi tervezés, költségvetés rendszerezése és költségcsökkentési területek beazonosítása.
  • A 8 fős pénzügyi csapat koordinálása, szakmai támogatása és fejlesztése.
  • Stratégiai döntéshozatal támogatása az üzleti növekedés és hatékonyság előmozdítása érdekében.
  • A magyar adó- és áfa-megfelelőség felügyelete és teljesítése, beleértve az adókonszolidációs szempontokat, a transzferárakat és egyéb helyi adókat, illetékeket.
  • Új pénzügyi folyamatok, eszközök és rendszerek hatékony bevezetése, pénzügyi folyamatok fejlesztése.
  • Kapcsolattartás külső érdekelt felekkel, szorosan együttműködve az Ügyvezető Igazgatóval, rendszeres jelentést és információt biztosítva.

Ami fontos a munkakör sikeres betöltéséhez:

 

  • Felsőfokú végzettség pénzügyi, számviteli vagy közgazdasági területen.
  • Legalább 10 év pénzügyi tapasztalat és minimum 3-5 év vezetői gyakorlat.
  • Gyártó – preferáltan nemzetközi – vállalatnál szerzett releváns tapasztalat.
  • Kommunikációképes angol nyelvtudás szóban és írásban.
  • Magabiztos Excel ismeretek és ERP tapasztalat.
  • Proaktív információ gyűjtés a szervezet minden szintjén, határozott kommunikáció.
  • Elemző gondolkodásmód, mely által a komplex rendszert gyorsan és hatékonyan átlátja.
  • „Hands-on” hozzáállás, mivel szükség esetén az operatív feladatokban is részt kell vállalni.
  • Stratégiai gondolkodás és jó üzleti érzék, üzleti partnerség.

Munkavégzés helye: Szolnok

 

Munkaidő: Kötetlen

 

 

Csatlakozzon az alábbi gombra kattintva Önéletrajz csatolásával és építsen egy olyan pénzügyi rendszert, amely stabil alapot biztosít a közös fejlődéshez:

A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [click to reveal website link].

PÉNZÜGYI IGAZGATÓ

Jász-Nagykun-Szolnok
Full time

Published on 06.06.2025

Share this job now