Skip to main content

Pozíció leírása / Job description

Partnerünk egy nemzetközi ügyvédi iroda, amely pénzügyi csapatának támogatására keres precíz és proaktív asszisztenst. Ha szereted a változatos feladatokat és szívesen dolgozol egy dinamikus, belvárosi irodai környezetben, ez a lehetőség neked szól!

Pénzügyi adminisztráció

  • Iroda működésének támogatása
  • Számlázás
  • Pénzügyi vezető munkájának adminisztratív támogatása (számlák összegyűjtése, szerződések adminisztrálása stb.)
  • Riportok, kimutatások készítése
  • Alapvető HR feladatok támogatása
  • Könyvelési munkák előkészítésében való közreműködés
  • Banki átutalások előkészítése
  • Bejövő számlák ügyintézése, kezelése és rögzítése
  • Egyéb adminisztrációs és ad-hoc feladatok

Elvárások / Requirements

✔ Legalább 2 év releváns tapasztalat hasonló munkakörben

Felsőfokú végzettség

✔ Önálló, proaktív munkavégzés és jó problémamegoldó képesség

✔ Középfokú angol nyelvtudás szóban és írásban

✔ MS Word és Excel magabiztos ismerete

✔ Igényesség a munkádra és a megjelenésedre

Amit nyújtunk / Benefits

Munkavégzés helye: Budapest, belváros - heti két nap Home Office lehetőség
Fizetés: Versenyképes juttatási csomag
Munkakörnyezet: Fiatalos, igényes iroda, változatos feladatok
Nemzetközi környezet: Angol nyelv napi használata

Randstad Hungária Kft. logó
Do you want new jobs emailed to you based on your search?Subscribe to Job Alerts

Pénzügyi asszisztens

Budapest
Full time

Published on 30.09.2025

Share this job now

Do you want new jobs emailed to you based on your search?Subscribe to Job Alerts