Skip to main content

Payroll specialist - German speaking

A vállalatrólA Rödl & Partner egy nemzetközi számviteli és tanácsadó vállalatcsoport, amely több mint 30 éve van jelen Magyarországon. Budapesti irodánkban több mint 100 szakértő dolgozik azon, hogy ügyfeleink pénzügyi és jogi folyamatai gördülékenyen működjenek. Német gyökereinknek köszönhetően kiemelt figyelmet fordítunk a precizitásra és a nyelvi kompetenciákra.

A pozíció céljaA bérszámfejtési feladatok pontos és hatékony ellátása, valamint a német nyelvű ügyfelekkel való kapcsolattartás.

Főbb feladatok

  • Teljes körű bérszámfejtés magyar és nemzetközi ügyfelek számára
  • Kapcsolattartás német nyelvű ügyfelekkel
  • Jogszabályi változások nyomon követése és alkalmazása
  • Együttműködés a könyvelési és adótanácsadási csapattal

    Elvárások
  • Releváns szakmai tapasztalat bérszámfejtés területén
  • Aktív német nyelvtudás szóban és írásban (angol nyelvtudás előny, de nem feltétel)
  • Pontosság, megbízhatóság, önálló munkavégzés
  • MS Office ismeretek

    Amit kínálunk
  • Heti 4 nap home office lehetőség
  • Cafeteria: nettó 20 000 Ft/hó
  • Stabil, nemzetközi háttér
  • Gyors kiválasztási folyamat: 1-2 körös interjú (HR + szakmai vezető)

Payroll specialist - German speaking

Budapest
Home office / Hybrid

Published on 20.06.2025

Share this job now