Skip to main content

Operatív koordinátor (személyszállítás)

Partnercégünk fix díjas, előre foglalható személyszállítási szolgáltatásokat nyújt Budapesten és környékén. Fő tevékenységünk a reptéri transzferek, valamint a hotel- és partneri fuvarok lebonyolítása.

Feladatok:

  • Sofőrök és fuvarok napi koordinálása
  • Foglalások kezelése, adminisztráció
  • Kapcsolattartás utasokkal és partnerekkel
  • Diszpécseri feladatok, fuvarok kiosztása
  • Riportok és kimutatások készítése

Elvárások:

  • Legalább 1-2 év hasonló munkakörben (pl. diszpécser, fuvarszervező, ügyfélszolgálat) szerzett tapasztalat
  • Jó kommunikációs készség, ügyfélközpontú hozzáállás
  • Magabiztos számítógépes ismeretek (Excel, e-mail, adminisztrációs rendszerek)
  • Precizitás, jó szervezőkészség, problémamegoldó szemlélet
  • Középfokú angol nyelvtudás

Munkaidő:

  • 8:00-17:00
  • Normál munkarendben
  • Heti 40 óra vállalása

Amit kínálunk:

  • 2100 Ft/ óra
  • Céges mobiltelefon és laptop
  • Fiatalos, támogató csapat
  • Stabil, hosszú távú munkalehetőség

Töltsd ki a lenti rövid űrlapot és csatolj egy CV-t! Jelöld a profilodban a "Munkaidő" alatt, mikor tudsz dolgozni. Ha kérdésed lenne, keress a megadott email címen.

Operatív koordinátor (személyszállítás)

Hungary
Apprenticeships

Published on 04.09.2025

Share this job now