Skip to main content

OPERATÍV BESZERZŐ

Feladatok:

  • Kapcsolattartás a beszállítókkal, napi operatív ügyintézés
  • Kereslet-kínálat menedzselése a folyamatos anyagellátás biztosítása érdekében
  • Előrejelzések és trendek elemzése az anyagszükséglet pontosabb meghatározásához
  • Megrendelések kiadása, visszaigazolások kezelése, szállítási határidők követése
  • Beszállítói teljesítmény nyomon követése, szállítási kötelezettségek betartatása
  • Minőségi problémák kezelése, belső csapatokkal való együttműködés
  • Részvétel beszállítói kiválasztási és költségcsökkentési folyamatokban
  • Árlisták, beszerzési dokumentumok és számlák kezelése
  • KPI mutatók nyomon követése és fejlesztési javaslatok megfogalmazása
  • Készletszintek, biztonsági készletek és alternatív beszerzési stratégiák kialakítása
  • Belső szabályozások és beszerzési eljárások betartása, dokumentálása

Elvárások:

  • Felsőfokú végzettség gazdasági, logisztikai vagy ellátási lánc területen
  • Legalább 2 év tapasztalat operatív beszerzési területen, lehetőleg gyártási környezetben
  • Magabiztos ERP rendszerhasználat (Oracle előny), különösen a beszerzési, tervezési és készlet modulokban
  • Kiemelkedő MS Excel ismeretek
  • Mesterséges intelligencia alapú eszközök alkalmazása a napi munkában
  • Tárgyalóképes angol és magyar nyelvtudás szóban és írásban
  • Beszerzési dokumentációs és megfelelőségi szabályok ismerete
  • Erős problémamegoldó, analitikai és kommunikációs készségek
  • Precíz munkavégzés, önállóság és csapatszellem

Előnyök:

  • Tapasztalat prémium fogyasztói elektronikai termékekkel
  • További nyelvek ismerete

Amit kínálnak:

  • Bruttó 580.000 - 750.000 Ft közötti havi bér
  • Bejárási támogatás (30 Ft/km vagy 100% térítés tömegközlekedés esetén)
  • Modern munkakörnyezet: laptop, mobiltelefon, 2 monitor
  • Teljes munkaidős alkalmazotti jogviszony
  • Szakmai fejlődési lehetőségek, tréningek
  • Nyelvtanulás támogatása
  • Home office lehetőség heti 2 napban (próbaidő után)

Munkavégzés helye:

  • Kapuvár

Munkaidő:

  • Teljes munkaidő, hétfőtől péntekig, irodai munkarend szerint rugalmasan

Jelentkezés módja:

  • Küldje el számunkra szakmai önéletrajzát az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!

Mi történik a jelentkezését követően:

  • Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatát és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilját.
  • Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezését, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni.

A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [click to reveal website link].

OPERATÍV BESZERZŐ

Home office / Hybrid

Published on 07.05.2025

Share this job now

Similar jobs