Skip to main content

Office assistant

  • Számlák iktatása, rendezése, fizetésre való előkészítése, nyilvántartás ellenőrzés
  • A cég működéséhez szükséges eszközök beszerzésében való részvétel, irodaszerek rendelése
  • Riportok készítése (Excel)
  • Adatrögzítési feladatok
  • Dokumentumok kezelése ( papíralapon és elektronikusan)
  • Egyéb ad-hoc jellegű feladatok

Elvárások / Requirements

  • Felsőfokú végzettség
  • Társalgási/aktív angol nyelvtudás
  • Hasonló irodai területen szerzett, releváns tapasztalat
  • Magabiztos számítógépes ismeretek (erős excel ismerete)
  • Erős multitasking készség, proaktív személyiség

Amit nyújtunk / Benefits

  • Határozatlan idejű szerződés, stabil munkakörnyezet
  • Tervezhető munkaidő irodai rendben
  • A munkavégzés könnyedén megközelíthető budai irodában történik

a0tbI00000QiawrQAB

Do you want new jobs emailed to you based on your search?Subscribe to Job Alerts
Do you want new jobs emailed to you based on your search?Subscribe to Job Alerts