Skip to main content

Pozíció leírása / Job description

Partnerünk technológiai területen működő nemzetközi szolgáltató, amely egészségügyi jellegű projekthez keres német nyelven magabiztosan beszélő ügyfélszolgálati munkatársat budapesti irodájába.

  • Bejövő hívások kezelése német nyelven

  • Időpontok egyeztetése, módosítása vagy lemondása német páciensekkel

  • Panaszok és visszahívási kérések kezelése

  • Kimenő hívások indítása hallásvizsgálati időpontok egyeztetésére

  • A hívások pontos adminisztrációja a vállalati rendszerben

Munkaidő:

Hétfőtől péntekig 8:00–20:00, szombatonként 9:00–15:00 – beosztás szerint (többségében normál munkarend)

Elvárások / Requirements

  • Német nyelvtudásod közel anyanyelvi szintű (C1–C2)

  • Szeretsz emberekkel kommunikálni – különösen idősebb korosztállyal

  • Kedves, türelmes és udvarias vagy, még nehezebb helyzetekben is

  • Ismered a Google-alkalmazásokat, és gyorsan tanulsz új rendszereket

  • Ügyfélszolgálaton már dolgoztál vagy szívesen tanulnád meg ezt a területet

Amit nyújtunk / Benefits

  • Versenyképes fizetés

  • Cafeteria

  • AYCM sportkártya lehetőség

  • Medicover White egészségbiztosítás

  • Modern iroda a XIII. kerületben (home office lehetőség jelenleg nincs)

  • Folyamatosan növekvő, stabil háttérrel rendelkező nemzetközi cég

Randstad Hungária Kft. logó
Do you want new jobs emailed to you based on your search?Subscribe to Job Alerts
Do you want new jobs emailed to you based on your search?Subscribe to Job Alerts