Cégünk bővülő csapatába keresünk irodai/munkaügyi ügyintézőt, aki precíz, megbízható és szívesen dolgozik irodai környezetben.
Feladatok
- Munkaszerződések, módosítások és megszüntetések adminisztrációja
- Be -és kiléptetések kezelése, dokumentációk előkészítése
- Jelenléti ívek, szabadságok és hiányzások nyilvántartása
- Kapcsolattartás a munkavállalókkal, a kollégákkal, vezetőséggel
- Munkaügyi nyilvántartások pontos vezetése
- Okmányirodai ügyintézés alkalmanként
- Bérrel kapcsolatos ellenőrzések és adminisztrációs feladatok (a munkakör nem tartalmaz bérszámfejtést)
Elvárások
- Középfokú végzettség (HR, munkaügy vagy gazdasági terület előny)
- Pontosság, precizitás, jó szervezőkészség
- Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Word, Excel)
- Önálló munkavégzés és csapatszellem
- B kategóriás jogosítvány
Előnyök
- Saját gépjármű előnyt jelent
Amit ajánlunk
- Stabil, hosszú távú munkalehetőség
- Barátságos, támogató csapat
- Versenyképes fizetés
- Modern, kellemes irodai környezet
Munkavégzés helye
Magyarország, 1182 Budapest, Üllői út 728.
Hirdetés egyedi azonosítója: zkt6gim9S7cSp8Yi35degw%3D%3D
Do you want new jobs emailed to you based on your search?Subscribe to Job Alerts