Skip to main content

Pozíció leírása / Job description

Ügyfelünk világszerte segíti a szervezeteket a szoftver portfólió stratégiai beszerzésében és optimalizálásában, a felhő- és AI-technológiák bevezetésében, valamint az innováció ösztönzésében a megnövelt hatékonyság révén. Megbízható tanácsadóként szolgálnak a stratégiai szoftverbeszerzés, a folyamatos IT-optimalizálás, valamint a felhő-, adat- és AI-befektetések megtérülésének maximalizálása terén.

Bővülő csapatukba keresünk tapasztalt Microsoft 365 Támogatási Szakértőt, aki első- és másodszintű technikai támogatást nyújt felhasználóknak a Microsoft 365 szolgáltatásokkal kapcsolatban. Az ideális jelölt erős gyakorlati ismeretekkel rendelkezik az Outlook, Teams, OneDrive és SharePoint alapvető funkcióiról, valamint képes hatékonyan diagnosztizálni és megoldani a felhasználói problémákat. Ez a szerepkör kiváló kommunikációs készségeket, problémamegoldó képességet és ügyfélközpontú hozzáállást igényel.

 

Felhasználói támogatás:

  • Első- és másodszintű technikai támogatás nyújtása a végfelhasználóknak telefonon, e-mailben vagy chat-en keresztül a Microsoft 365 alkalmazásokkal és szolgáltatásokkal (Outlook, Teams, OneDrive, SharePoint, Word, Excel, PowerPoint stb.) kapcsolatban.

  • Jelszó-visszaállítások, fiókzárolások feloldása és alapvető felhasználói fiókkezelési feladatok elvégzése az Entra ID-ban (korábban Azure AD).

Hibaelhárítás és Diagnosztika:

Gyakori Microsoft 365 problémák diagnosztizálása és hibaelhárítása, mint például:

  • E-mail küldési/fogadási problémák.

  • Teams csatlakozási vagy funkcionális problémák.

  • OneDrive szinkronizációs hibák.

  • SharePoint hozzáférési vagy engedélyezési problémák.

  • Office alkalmazások (Word, Excel, PowerPoint) alapvető hibái.

  • Részletes hibajegyek rögzítése és a problémák dokumentálása a jegykezelő rendszerben.

Eszkaláció és Együttműködés:

  • Komplex problémák eszkalálása a magasabb szintű (L3) támogatási csapatok felé, biztosítva a szükséges információk és a hibaelhárítási lépések pontos átadását.

  • Együttműködés az IT csapat más tagjaival a problémák megoldásában és a felhasználói élmény javításában.

Dokumentáció és Tudásmegosztás:

  • A gyakori problémákra és megoldásokra vonatkozó tudásbázis cikkek és belső dokumentációk készítése és frissítése.

  • Aktív részvétel a tudásmegosztásban a csapaton belül.

Biztonság és Megfelelőség (alapszint):

  • Segítségnyújtás a felhasználóknak a többfaktoros hitelesítés (MFA) beállításában és hibaelhárításában.

  • A felhasználók tájékoztatása az alapvető biztonsági legjobb gyakorlatokról.

 

Elvárások / Requirements

  • 1-3 év tapasztalat IT támogatási szerepkörben, különösen Microsoft 365 környezetben.

  • Tapasztalat jegykezelő rendszerek használatában (pl. ServiceNow, Jira, Zendesk).

  • Alapvető ismeretek Active Directory (AD) és/vagy Entra ID (korábban Azure AD) felhasználói és csoportkezelésében.

  • Jártasság a Microsoft 365 alapvető alkalmazásaiban és szolgáltatásaiban (Outlook, Teams, OneDrive, SharePoint Online).

  • Képesség a Windows operációs rendszerek és alapvető hálózati beállítások (pl. DNS, IP-címek) hibaelhárítására.

  • Alapvető ismeretek a mobil eszközök (iOS, Android) Outlook és Teams alkalmazásainak konfigurálásában.

  • Kiváló szóbeli és írásbeli kommunikációs készségek, beleértve a képességet a technikai információk világos és érthető átadására.

  • Erős ügyfélközpontú hozzáállás és türelem a felhasználókkal.

  • Képesség a problémák analitikus megközelítésére és hatékony megoldások megtalálására.

  • Önálló munkavégzésre és csapatban való együttműködésre való képesség.

  • Képesség a gyors tempójú környezetben való munkavégzésre és a prioritások kezelésére.

Előny:

  • PowerShell szkriptelés ismerete
  • Microsoft 365 Fundamentals (MS-900)

  • CompTIA A+

  • Microsoft Certified: Modern Desktop Administrator Associate (MD-102) - L2 szinthez előny

 

Amit nyújtunk / Benefits

  • Rugalmas munkakörülmények
  • Szakmai fejlődési lehetőség
  • Innovatív környezet
  • Nyílt kommunikáció, lapos szervezeti hierarchia, összetartó csapat

Randstad Hungária Kft. logó

Microsoft 365 Támogatási Szakértő

Hungary
Full time

Published on 18.06.2025

Share this job now