
Pozíció leírása / Job description
Csatlakozz egy több, mint 19 éves múlttal rendelkező, magyar étrend-kiegészítőket és egészségmegőrző termékeket forgalmazó céghez! A vállalat nem csak az egészséges életmódra fókuszál, hanem a márkanév révén szinte minden háztartásban ismert. A pozíció fő fókusza a márka megújítása és a digitális jelenlét megerősítése.
-
Stratégiaalkotás: Egy átfogó marketingstratégia és éves büdzsé megtervezése, nyomon követése és optimalizálása.
-
Csapatvezetés: A jelenlegi, (részben külsős) szakemberekből álló csapat (brand manager, PPC expert, marketing asszisztens) vezetése, motiválása és fejlesztése.
-
Márkaépítés: A márka ismertségének növelése online és offline kampányokkal.
-
Adatvezérelt marketing: Kampányok mérése, elemzése, valamint a ROI és konverziók folyamatos optimalizálása.
-
Trade marketing kampányok: A webshop és a kiskereskedelmi partnerek forgalmának növelése trade marketing aktivitásokkal.
-
Tárgyalás és együttműködés: Kapcsolattartás és egyeztetés a beszállítókkal, alvállalkozókkal és ügynökségekkel.
Elvárások / Requirements
-
Tapasztalat: Minimum 5 év releváns tapasztalat marketingvezetői vagy senior marketingmenedzseri pozícióban. Előnyt jelent a csapatépítésben szerzett tapasztalat, valamint az FMCG, wellness vagy egészségipari területen való jártasság. Ügynökségi tapasztalat is hasznos.
-
Szakértelem: Felsőfokú végzettség marketing vagy gazdasági területen, angol nyelvtudás szóban és írásban.
-
Személyes kompetenciák: Erős stratégiai gondolkodásmód, adatvezérelt szemlélet, valamint proaktivitás és eredményorientált hozzáállás.
Amit nyújtunk / Benefits
-
Versenyképes alapbér
-
Egészségbiztosítás
-
Home office lehetőség
