Skip to main content

MARKETING SPECIALISTA

Milyen feladatokra számíthatsz náluk?

  • A marketingstratégia kialakítása és a vezetőséggel való elfogadtatása
  • Online és offline kampányok tervezése és menedzselése
  • Közösségi média (LinkedIn, Facebook), hírlevél és Google Ads kampányok tervezése, lebonyolítása (írás, szerkesztés, szegmentálás, elemzés, optimalizálás)
  • Az innoTMS brandjének folyamatos építése, erősítése
  • Marketingtrendek figyelemmel kísérése, új eszközök és lehetőségek beépítése a folyamatokba
  • Szakmai események, konferenciák követése, megjelenések és események szervezése
  • Közreműködés a cég CSR és belső marketing tevékenységének megvalósításában
  • Kreatív anyagok gyártásának koordinálása
  • Felhasználói és hírlevél adatbázisok gyűjtése, karbantartása
  • Kampányokhoz kapcsolódó adminisztrációs feladatok pontos ellátása, riportok készítése
  • Vezetők szakmai tájékoztatása (projektek előrehaladása, meetingek eredményei, egyéb szakmai információk)
  • Folyamatos kapcsolattartás és együttműködés a cég többi részlegével

Várják jelentkezésed amennyiben:

  • Legalább 1-3 év releváns szakmai tapasztalattal rendelkezel
  • Van jártasságod az online és offline kampányok megvalósításában, magabiztos tudással rendelkezel a szükséges eszközök használatában 
  • Adatvezérelt a gondolkodásod, tudod hogyan vezesd, mérd és optimalizáld a kampányokat
  • Kreatív a szemléleted és mindig van valamilyen jó ötleted 
  • Könnyen tudsz kapcsolatot teremteni, illetve kommunikálni vezetőkkel és munkatársakkal egyaránt
  • Proaktív vagy és önálló, de a csapatmunka sem okoz nehézséget
  • Legalább középfokú angol nyelvtudással, illetve B kategóriás jogosítvánnyal rendelkezel

Nem elvárás, de előny, ha:

  • Rendelkezel fuvarozásban, szállítmányozásban, logisztikában szerzett bármilyen tapasztalattal (de ha nem, akkor sincs probléma, hiszen a náluk lévő több éves tapasztalatot és tudást megosztják veled)

Miért érdemes hozzájuk csatlakozni:

  • Fiatalos, befogadó szakmai légkör vár, ahol az ötleteidet és javaslataidat szívesen fogadják
  • Inspiráló, modern irodai környezetben dolgozhatsz
  • A cég pénzügyileg stabil vállalkozás, AAA tanúsítvánnyal rendelkezik, melyre csupán a hazai vállalkozások 0,63 %-a jogosult
  • Minőségi munkavégzéshez szükséges eszközöket (laptop, mobiltelefon, szoftverek) biztosítanak számodra
  • Szakmai és egyéni fejlődésed egyaránt támogatják
  • Csapatépítő tréningek és céges rendezvények várnak

Munkavégzés helye:

  • Szeged

Munkaidő:

  • Hétfőtől péntekig tartó rugalmas munkaidő-beosztásra számíthatsz, amelyben a home office lehetősége is biztosított

Jelentkezés módja:

  • Küldd el számunkra lehetőleg fényképes szakmai önéletrajzodat az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!

Mi történik a jelentkezésedet követően:

  • Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatodat és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilodat.
  • Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezésedet, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni.

A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [click to reveal website link].

MARKETING SPECIALISTA

Szeged
Home office / Hybrid

Published on 18.06.2025

Share this job now