Feladatok:
- Támogatás nyújtása a klaszter fogyasztói marketing igazgatójának a helyi stratégia kialakításában és aktivitás tervezésében.
- 4 fős marketing csapat vezetése és támogatása.
- A kijelölt piacok márkaportfóliójának kezelése, beleértve annak teljesítményének nyomon követését.
- Brand management.
- Omnichannel stratégiák kialakítása a fogyasztói elkötelezettség növelésére.
- Üzleti lehetőségek monitorozása, teljesítmény nyomon követése es a fogyasztói, valamint kereskedelmi KPI-k teljesítése.
- Együttműködés a nemzetközi Brand Management csapattal a globális kezdeményezések kapcsán.
- Célok kitűzése az összes fókuszmárka számára a klaszter piacain.
- Tehetségek fejlesztése és mentorálása.
Partnerünk elvárásai:
• Releváns diploma Kereskedelem és marketing területen.• Minimum 7-8 éves tapasztalat marketing, brand management tapasztalat.• Legalább 4 éves vezetői tapasztalat.• Erős angol nyelvtudás.• FMCG szektorban, előny dohányiparban szerzett tapasztalat.
Amit Partnerünk kínál:
- Céges gépjármű (magánhasználatra is)
- Cafeteria
- Medicare Package
- Bónuszrendszer