A One Magyarország Zrt. elnyerte már az év Legjobb Munkahelye Díjat, a Mensa HungarIQa megmérettetésén az Év Intelligens Vállalatának bizonyult, valamint több szektort vizsgáló kutatási eredmények bizonyították, hogy náluk a legjobb ügyfélnek lenni.
Csatlakozz és légy része ezeknek a sikereknek!
Feladatok:
- A márkaboltba betérő ügyfelek tájékoztatása az akciókról, lehetőségekről
- Segítség az adminisztratív feladatokban
- Általános ügyfélszolgálati teendők
Elvárások:
- Nappali tagozatos aktív vagy passzív hallgatói jogviszony
- Betöltött 18. életév
- Jó kommunikációs készség
Előnyt jelent:
- Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
- Számítógépes ismeretek
Amennyiben számíthatunk rád, várjuk jelentkezésed, amelyet a lenti űrlap kitöltésével és doc vagy pdf formátumú önéletrajz feltöltésével tehetsz meg.