Feladataid lesznek:
Beszerzés, készlet- és logisztikai feladatok:
- Új beszállítók felkutatása és kapcsolattartás meglévő partnerekkel
- Árajánlatok bekérése, értékelése és döntéselőkészítés
- Anyagrendelések összeállítása, készletnyilvántartás vezetése és anyagmozgások rögzítése
- Anyagkezelés, dokumentáció és QR-kód rendszer kezelése
- Szállítási feladatok megszervezése és dokumentálása
- Alkatrészek „master data” adatainak karbantartása a vállalatirányítási rendszerben
- Leltárak előkészítése és lebonyolításában való részvétel (évente 1–2 alkalommal)
Szerviz- és adminisztratív feladatok:
- Gépek nyilvántartása, bérbeadás és visszavétel adminisztrációja
- Gépjavítási folyamatok koordinálása és dokumentálása
- Gépvisszahívások, garanciális ügyek és kárügyintézések adminisztrációja
- Napi kapcsolattartás a munkatársakkal és ügyfelekkel
Téged keresünk, ha:
- Rendelkezel legalább középfokú iskolai végzettséggel (érettségi)
- Van minimum 2-3 év szakmai tapasztalatod adminisztratív feladatok terén
- Fontos számodra a csapatmunka, ugyanakkor önállóan is felelősségteljesen dolgozol
- Rendelkezel B kategóriás jogosítvánnyal
- Magabiztosan kezeled a MS Office számítógépes programokat
Előny, de nem feltétel:
- Targonca vezetői engedély
- Angol nyelvismeret
Amit Partnerem kínál:
- Alapbéren felül teljesítményalalpú bónusz
- Cafeteria juttatás (nettó 30.000 ft)
- Bejárás támogatása (30 ft/km)
- MediCare egészségbiztosítás
- Igény szerint munkaruha és munkavédelmi cipő
- Mobiltelefon és laptop
Munkavégzés helye:
- Szigetszentmiklós
Munkaidő:
- Hétfőtől péntekig 7:00-15:30 (30 perces ebédszünettel), de várhatóan lesz 1-1 hét csúsztatott műszak is helyettesítés esetén
Ha szívesen dolgoznál egy szakmailag elismert, modern gépparkkal rendelkező cégnél, ahol valóban számít a munkád, jelentkezz frissített önéletrajzoddal!
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [click to reveal website link].