Főbb feladatok:
- Nemzetközi (légi, tengeri, közúti, futár) szállítmányok koordinálása a vevői és beszállítói elvárások alapján
- Szállítmányozási dokumentumok kezelése: CMR-ek, szállítólevelek, számlák, vámiratok
- Szállítmányok nyomon követése, felmerülő problémák gyors kezelése
- Vámügyintézési folyamatok támogatása és lebonyolítása (export/import)
- Kapcsolattartás a beszerzési, raktározási és termelési csapatokkal
- ERP adatok naprakészen tartása, részvétel a leltározási folyamatokban
- KPI riportálás és logisztikai költségtervezés támogatása
- Működési folyamatok dokumentálása, fejlesztési javaslatok megfogalmazása
Az állás betöltéséhez szükséges:
- Minimum középfokú végzettség
- Legalább 3 év tapasztalat logisztikai területen, szállítmányozásban vagy vámügyintézésben
- Magabiztos angol nyelvtudás szóban és írásban; további nyelvek előnyt jelentenek
- Gyakorlati ismeretek export/import vámkezelési feladatokban
- Jó problémamegoldó készség, precizitás, csapatmunkára való hajlandóság
- Microsoft Office ismerete, ERP rendszerekben (pl. Oracle) való jártasság előnyt jelent
- Önálló munkavégzés, határidők betartása, több feladat párhuzamos kezelése
Amit kínálnak számodra:
- Hosszú távú, stabil munka egy nemzetközi vállalatnál
- Támogató, együttműködő csapat és modern munkakörnyezet
- Korszerű logisztikai és vállalatirányítási rendszerek
- Nemzetközi kapcsolatok és együttműködések lehetősége
Munkavégzés helye: 9330 Kapuvár, Ipartelepi út 22-28.
Munkaidő: teljes munkaidő
Jelentkezés módja:
- Küldd el nekünk magyar nyelvű szakmai önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [click to reveal website link].