Feladatok:
- A pénzügyi igazgató irányítása alapján a gazdasági folyamatok nyomon követése és elemzése
- Terv-tény elemzések, költség- és eredményelemzések készítése
- Költségvetési és üzleti tervek előkészítésében való aktív részvétel
- Pénzügyi, számviteli és HR-adatok integrált elemzése a hatékonyság javítása érdekében
- Javaslattétel a gazdasági folyamatok optimalizálására
- Kapcsolattartás a pénzügyi, számviteli és HR területekkel
Az állás betöltéséhez szükséges:
- Felsőfokú gazdasági végzettség (pénzügy, számvitel, kontrolling vagy gazdálkodási szakirány)
- Legalább 2–3 év kontrolling vagy pénzügyi elemzői tapasztalat
- Magabiztos Excel-ismeret
- Erős analitikus gondolkodásmód, precizitás, önálló munkavégzés
- Jó kommunikációs és együttműködési készség
Előnyt jelent:
- Nonprofit vagy termelő vállalatnál szerzett kontrolling tapasztalat
- ERP-rendszerek bevezetésében szerzett tapasztalat
- Megváltozott munkaképességű munkavállalókat foglalkoztató- vagy bármilyen nonprofit szervezet ismerete
Amit Partnerünk kínál:
- Pozícióhoz illeszkedő bérezés
- Heti egy nap Home Office lehetőség
- Stabil, társadalmilag hasznos tevékenységet végző szervezet háttere
- Fejlődési lehetőség egy bővülő szervezetben
- Önálló, felelősségteljes munkakör, közvetlen hatással a vállalat eredményeire
- Barátságos, támogató munkakörnyezet és együttműködő csapat
Munkavégzés helye: Budapest, I. kerület
Munkaidő: Hétfőtől-péntekig napi 8 órában, heti 1 nap Home Office lehetőséggel.
Jelentkezés módja:
Küldje el magyar nyelvű szakmai önéletrajzát - melyben kérjük jelölje meg bérigényét - az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezését követően:
Kollégáink az elvárások alapján elbírálják pályázatát, és ha megfelelőnek találják, akkor továbbítják azt megbízónknak. A továbbiakban már megbízónk veszi át a kiválasztási folyamatot.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [click to reveal website link].
Do you want new jobs emailed to you based on your search?Subscribe to Job Alerts