Skip to main content

KERESKEDELMI ASSZISZTENS

Feladatok:

  • Értékesítési kapcsolatok kezelése, támogatása
  • Az értékesítési csapat adminisztratív és operatív támogatása
  • Adatkezelés, riportok készítése Excelben
  • Kapcsolattartás partnerekkel
  • Aktív részvétel fejlesztési folyamatokban
  • Promóciókban való részvétel

Elvárások:

  • Középfokú végzettség
  • Excel felhasználó szintű ismerete
  • Jó kommunikációs készség
  • Precizitás, megbízhatóság
  • Alkalmazkodó képesség

Előny, de nem feltétel:

  • Adminisztrációs tapasztalat

Amit kínálnak:

  • Stabil tervezhető, anyagiakban támogatott, kiszámítható jövőkép
  • Szakmai kihívás, önmegvalósítás lehetősége
  • Folyamatos szakmai képzések
  • Kulturált, modern irodai környezet
  • Fiatal, lendületes csapat

Munkavégzés helye:

  • 5540 Szarvas, Arborétum utca 2.

Munkaidő:

  • Hétfőtől péntekig, napi 8 óra.

Jelentkezés módja:

  • Küldd el lehetőleg fényképes önéletrajzodat az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!

Mi történik a jelentkezésedet követően?

  • A beérkezett jelentkezéseket megtekintés nélkül automatikusan továbbítjuk partnerünk felé.
  • Ezután már megbízónk veszi át a jelentkezésed kezelését, így a kiválasztási folyamat következő lépéseiben mi már nem veszünk részt.

A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [click to reveal website link].

Do you want new jobs emailed to you based on your search?Subscribe to Job Alerts

KERESKEDELMI ASSZISZTENS

Békés, 5630 Hungary
Full time

Published on 01.12.2025

Share this job now

Do you want new jobs emailed to you based on your search?Subscribe to Job Alerts