Skip to main content

KERESKEDELMI ADMINISZTRÁTOR

Lényeges feladatok:

  • Kereskedelmi asszisztens munkájának támogatása
  • Logisztikai feladatok ellátásában adminisztratív teendők
  • Fuvarszervezés támogatása
  • Vállalatirányítási rendszerben történő adminisztratív feladatok
  • Árajánlatok készítése
  • Fuvarozó cégekkel történő kapcsolattartás

Amit elvárnak Tőled:

  • Középfokú végzettség
  • Magas szintű kommunikációs képesség
  • Precizitás, önállóság
  • Megoldáskereső szemlélet, rugalmasság
  • Adminisztratív szemlélet

Előnyt jelent:

  • Felsőfokú végzettség
  • Logisztikai tapasztalat
  • EKAER rendszer ismerete

Amit biztosítanak Számodra:

  • Munkakörnek megfelelő bérezés
  • Stabil vállalati háttér, hosszútávú munkalehetőség
  • Munkádat megbecsülik - eredményeidet pedig értékelik
  • Szakmai fejlődési lehetőség
  • Biztonság, emberközpontúság, támogató csapat, nyugodt légkör
  • Csapatépítő rendezvények

Munkavégzés helye:

  • Nyíregyháza

Jelentkezés módja:

  • Küldd el számunkra szakmai önéletrajzodat az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!

Mi történik a jelentkezésedet követően:

  • Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatodat és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilodat.
  • Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezésedet, így a kiválasztási folyamat további részében mi már nem fogunk részt venni.

A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [click to reveal website link].

KERESKEDELMI ADMINISZTRÁTOR

Szabolcs-Szatmár-Bereg
Full time

Published on 01.08.2025

Share this job now

Similar jobs