
Description:
- Ügyfelek megrendeléseinek feldolgozása
- Megrendelések státuszának nyomon követése, problémák kezelése
- Napi kapcsolattartás ügyfelekkel és belső osztályokkal (pl. logisztika, készletkezelés)
- Riportálás, adminisztráció, folyamatok pontos dokumentálása
- Proaktív támogatás a teljes megrendelési folyamat során
Requirements:
- Felsőfokú lengyel és angol nyelvtudás (napi szintű aktív használat szóban és írásban)
- Tapasztalat ügyfélkapcsolati, adminisztratív vagy SSC területen
- MS Office magabiztos használata, ERP rendszerismeret előny (pl. SAP)
- Ügyfélközpontú, precíz, lendületes munkavégzés
Benefits:
- Hibrid munkavégzés
- Nemzetközi csapat, dinamikus és támogató munkakörnyezet
- Széleskörű juttatási csomag
- Szakmai tréningek, fejlődési lehetőség
- Könnyen megközelíthető, modern budapesti iroda
If you are interested in the position, you can submit your application by clicking the "JELENTKEZEM" button!