Feladatok:
- Költségvetések (havi, negyedéves, éves) előkészítése és elemzése,
- Működési, személyi és marketing kiadások, valamint bevételek nyomon követése,
- Havi jelentések készítése a tulajdonosok részére,
- Beérkező számlák könyvelésének jóváhagyása,
- Havi egyeztetések előkészítése,
- Együttműködés az értékesítési és aftersales részlegekkel a retail és flotta kampányok fedezetének jóváhagyásában,
- Kapcsolattartás a pénzügyi és számviteli kollégákkal, javaslattétel a kontrolling folyamatok fejlesztésére,
- Ad hoc feladatok ellátása (pl. KPMG- és adóhatósági ellenőrzések támogatása),
- Csapattagok helyettesítése távollét esetén.
Elvárások
- Főiskolai vagy egyetemi diploma közgazdasági területen,
- 1–3 év szakmai tapasztalat kontrolling, pénzügyi elemző vagy audit asszisztens (BIG4) pozícióban,
- Magabiztos angol nyelvtudás szóban és írásban,
- MS Office (kiemelten Excel) magabiztos használata,
- Precizitás, rendszerszemlélet, jó kommunikációs készség,
- Képesség határidők betartására és problémák önálló megoldására.
Előny:
- Cseh és/vagy szlovák nyelvismeret.
Juttatások és munkakörnyezet:
- Tapasztalathoz és pozícióhoz illeszkedő fizetés.
- Modern, kényelmes irodai környezet Budapest XII. kerületében.
- Valódi szakmai kihívások és fejlődési lehetőségek.
Gyakori kérdések
Hol dolgoznál?
Budapest XII. kerületében található, modern irodai környezetben.
Hogyan tudod tömegközlekedéssel könnyen megközelíteni?
Villamos: 59, 17, 61
Busz: 102, 105, 139, 212
Metró: M2 (Széll Kálmán tér, majd villamos)
Milyen a munkakörnyezet?
Támogató, inspiráló és szakmailag erős csapatban dolgozhatsz. A vezetők értékelik a teljesítményt, megbecsülik a munkát, és partnerként kezelik a kollégákat.
Milyen a munkaidő?
Teljes munkaidő, hétfőtől péntekig, napi 8 órában.
Ha felkeltette érdeklődésedet a pozíció, küldd el magyar és angol nyelvű önéletrajzodat a „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [click to reveal website link].