Skip to main content

JÖVEDÉKI ÉS KERESKEDELMI ÜGYINTÉZŐ

Főbb feladatok:

  • Jövedéki adóval kapcsolatos ügyintézés
  • Engedélyek megszerzése, ehhez szükséges okmányok kiállítása
  • A hatályos szabályok követése, betartása
  • A dokumentumok, engedélyek, befizetések nyilvántartása, naprakész kezelése
  • Kereskedelmi ügyletekhez kapcsolódó jövedéki és adminisztrációs feladatok ellátása
  • Elektronikus adatszolgáltatás, nyilvántartások vezetésével kapcsolatos feladatok
  • Okmányok szakszerű kiállítása, benyújtása, valamint a szükséges egyéb feltételek biztosítása
  • Szükséges határidők betartása
  • Felmerülő jogorvoslati ügyek intézése
  • Illetékes hatóságok által végzett ellenőrzéseknél közreműködés

Elvárások:

  • OKJ jövedéki ügyintéző végzettség
  • Minimum 1–2 év adminisztrációs vagy irodai tapasztalat
  • Önálló, precíz munkavégzés
  • B kategóriás jogosítvány

Előnyt jelent:

  • Jövedéki és/vagy kereskedelmi területen szerzett ügyintézői tapasztalat
  • Irodai folyamatokban való jártasság, dokumentációs és nyilvántartási tapasztalat

Amit kínálnak:

  • Kulturált munkakörnyezet
  • Fiatalos csapat
  • Versenyképes bérezés
  • Béren kívüli juttatás

Munkaidő:

  • Hétfőtől péntekig, napi 8 óra

Munkavégzés helye:

  • Szekszárd

Jelentkezés módja:

  • Küldd el lehetőleg fényképes önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!

Mi történik a jelentkezésed után?

  • Kollégáink az elvárások alapján elbírálják pályázatod, és ha megfelelsz, továbbítják azt megbízónknak. A továbbiakban már megbízónk veszi át a kiválasztási folyamatot.

A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [click to reveal website link].

JÖVEDÉKI ÉS KERESKEDELMI ÜGYINTÉZŐ

Tolna
Full time

Published on 13.08.2025

Share this job now