Főbb feladatok:
- Jövedéki adóval kapcsolatos ügyintézés
- Engedélyek megszerzése, ehhez szükséges okmányok kiállítása
- A hatályos szabályok követése, betartása
- A dokumentumok, engedélyek, befizetések nyilvántartása, naprakész kezelése
- Kereskedelmi ügyletekhez kapcsolódó jövedéki és adminisztrációs feladatok ellátása
- Elektronikus adatszolgáltatás, nyilvántartások vezetésével kapcsolatos feladatok
- Okmányok szakszerű kiállítása, benyújtása, valamint a szükséges egyéb feltételek biztosítása
- Szükséges határidők betartása
- Felmerülő jogorvoslati ügyek intézése
- Illetékes hatóságok által végzett ellenőrzéseknél közreműködés
Elvárások:
- OKJ jövedéki ügyintéző végzettség
- Minimum 1–2 év adminisztrációs vagy irodai tapasztalat
- Önálló, precíz munkavégzés
- B kategóriás jogosítvány
Előnyt jelent:
- Jövedéki és/vagy kereskedelmi területen szerzett ügyintézői tapasztalat
- Irodai folyamatokban való jártasság, dokumentációs és nyilvántartási tapasztalat
Amit kínálnak:
- Kulturált munkakörnyezet
- Fiatalos csapat
- Versenyképes bérezés
- Béren kívüli juttatás
Munkaidő:
- Hétfőtől péntekig, napi 8 óra
Munkavégzés helye:
- Szekszárd
Jelentkezés módja:
- Küldd el lehetőleg fényképes önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezésed után?
- Kollégáink az elvárások alapján elbírálják pályázatod, és ha megfelelsz, továbbítják azt megbízónknak. A továbbiakban már megbízónk veszi át a kiválasztási folyamatot.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [click to reveal website link].