Feladataid a következők lesznek:
- 1st level szintű dedikált ügyféltámogatási kérések önálló és professzionális kezelése német nyelven (telefonon és írásban)
- Kapcsolattartás az ügyfelek és a 2nd-Level támogatás között
- Hibajegyek létrehozása és nyomon követése
- Tudásbázisuk karbantartása és fejlesztése
Az állás betöltéséhez kiemelten fontos:
- Német nyelvtudás C1 szinten, angol legalább B2 szinten
- Tapasztalat IT-támogatásban vagy ügyfélszolgálatban (vagy megfelelő IT-képzés)
- Megbízhatóság, rugalmasság és magas szintű elkötelezettség
- Készség műszakos munkavégzésre (7x24), de nem kötelező
Amit kínálnak ezért cserébe:
- Belső Champions Akadémia
- Telephelyek közötti együttműködés (Svájc, Ausztria)
- 50% Home Office lehetőség
- Medicover biztosítás
- Központi elhelyezkedés, modern iroda
- SZÉP kártya
- Rendszeres csapatépítő események
Munkavégzés helye:
- Budapest, VIII. kerület
Jelentkezés módja:
Küldd el számunkra szakmai önéletrajzodat az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezésed követően:
A beérkezett jelentkezéseket megtekintés nélkül automatikusan továbbítjuk partnerünk felé. Ezután már megbízónk veszi át a jelentkezésed kezelését, így a kiválasztási folyamat következő lépéseiben mi már nem veszünk részt.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [click to reveal website link].